Epluse scheurkalender

  • Hiddo

    2e Epluse scheurkalender met weekgedachtes

    Epluse heeft haar 2e originele scheurkalender uitgebracht. Naar aanleiding van het succes van de eerste is deze versie verbeterd en uitgevoerd als bureaumodel.

    Uiteraard ontbreken de unieke epluse weekgedachtes niet, elke week krijg je een gedachte om eens bij stil te staan…

    Wil je deze gratis ontvangen? Stuur een e-mail naar ons met de gegevens en wij zorgen ervoor!

    http://www.eplusecommunicatie.nl/index.php?id=47

  • Lois

    Ik heb terug gemaild dat ik onder het surfen toevallig op hun site terecht kwam en zodoende het stukje las van de Epluse scheurkalender, het leek me gewoon leuk en was nieuwschierig naar de weekgedachtes, vandaar.

    Ben benieuwd, word vervolgd.

    Gr, L*DIS

  • Hiddo

    Dat was inderdaad het goede antwoord. Ik kwam toevallig op hun site tijdens het surfen en kwam toen de kalender tegen.

    Zelf had ik hem niet nodig en heb hem daarom niet besteld :)

  • Lois

    en zojuist bericht terug:

    Beste Anita,

    Dank voor je antwoord.

    Onze weekgedachtes die op de kalender staan, zijn degene die we vorig jaar wekelijks hebben uitgegeven via de e-mail. Dat doen we nu via onze website, elke maandagochtend staat daar onze verse weekgedachte op. Ik zou zeggen, kijk er gerust naar uit.

    Omdat je de gedachtes van vorig jaar vermoedelijk gemist hebt wil ik ze je niet onthouden (daar zitten teveel mooie gedachtes tussen om eens bij stil te staan). Ik zal ervoor zorgen dat je van ons een scheurkalender toegestuurd krijgt, voor jou maken we graag een uitzondering. Uiteraard zou ik het waarderen als je ons bedrijf onder de aandacht brengt bij diegenen die iets aan ons hebben, maar voel je niet verplicht.

    Veel plezier met de kalender!

    Pure groet, Enrico

    Nou harstikke netjes toch!

    Gr, L*DIS

  • Marieke

    nette oplossing idd.

  • aal

    Hai ik kreeg ook zo'n mailtje van hen, maar heb nu de kalender al thuis.

    Hij is echt wel grappig met die teksten.

    Thanks Epulse