kortingsbonnen mc donalds

  • Jan

    Zet deze link er maar eens op omdat zelfs het personeel niet op de hoogte is van de Mc Donalds.

    Je moet ze uitprinten en als je de bon geeft zeggen ze dat het een copy is maar de bonnen zijn gewoon op hun site uitprintbaar.

    http://www.mcdonalds.nl/wps/wcm/connect/fd28b8804f4052ebbfffbfb6988b7a5b/91430+FlyerA4+SuperVoordeel-print.pdf?MOD=AJPERES&CACHEID=fd28b8804f4052ebbfffbfb6988b7a5b&CACHEID=fd28b8804f4052ebbfffbfb6988b7a5b&CACHEID=fd28b8804f4052ebbfffbfb6988b7a5b&CACHEID=fd28b8804f4052ebbfffbfb6988b7a5b&CACHEID=fd28b8804f4052ebbfffbfb6988b7a5b&CACHEID=fd28b8804f4052ebbfffbfb6988b7a5b&CACHEID=fd28b8804f4052ebbfffbfb6988b7a5b

    http://www.mcdonalds.nl/wps/wcm/connect/mcd/mcdonalds/home/producten/voordeelbonnen

    Misschien dat ze nu wat meer wakker worden geschud zijn over het bestaan van de waardebonnen.

    En tot besluit de bonnen zijn geldig tot dierendag 4 oktober

  • roosje*

    Vandaag zag ik bij de Mc een bilboard met kortingreclame, erom gevraagd, (deze delen ze uit als ze het niet vergeten) als je afrekent.

    Daar staan ook andere aanbiedingen op (ook ijs op sundae ijs van 1,50 voor 1,–)

  • Jan

    Hoi,

    Zijn dat dezelfde bonnen als op de website.

    Hier in Ermelo heb ik geen bon gezien eerder lagen ze nog wel eens op de toonbank.

    Gr Jan

  • roosje*

    op de bonnen van de Mc staat extra:

    2 x een bon voor 1 x sundae ijs voor 1,–

    1 x een bon voor 2x happy meal voor 6,–

  • roosje*

    Niet alle restaurants doen mee, kun je zien bij deelnemende restaurants.

    Of dat dat betekent dat ze de flyers niet overal uitdelen of de bonnen niet innnemen, wie weet dit,.

    Ik heb de flyer in Rosmalen gekregen, staat ook bij deelnemende restaurants.

  • Jorge

    Nee helaas Ermelo doet niet mee kom toch naar Rotterdam volop McDonalds die allemaal meedoen.

    B)

  • Jan

    Jawel Ermelo doet wel mee staat ook in de lijst maar alleen ze wisten niet dat je de bon uit kon printen.

    Maar vrijdag kom ik naar Rotterdam :) personeelsuitje dus dan gaan we niet naar de mac:)

    Gr Jan

  • Aal

    Bij onze mac beweerden ze ook dat een uitgeprintte versie niet kon. Ach gewoon staan blijven en als er tig auto's achter je staan in de drive, hè dan kan de uitgeprintte versie ineens wel (:D

  • Jorge

    Vandaag kregen wij de folder in de bus dat voelt toch beter als die geprinte exemplaren dan moet je altijd maar afwachten of het personeel ze wil aanpakken. Ze hebben trouwens dit keer wel een ruimere geldigheid, n.l. t/m 4 oktober. Ze moeten wel want ze denken dat wij de gulden zijn vergeten nou vergeet het maar bijv. 2 BigMac's voor 4,50 lees 9,92 bijna 10 ouderwetse guldens) voor een dubbele hamburger (normaal dus voor 1).

    (:P)

  • bambi81

    hier in maastricht doen ze helemaal niet moeilijk over die uitgeprinte bonnen. Het is toch ook van hun site, kunnen ze zelf nachecken.