Bioscoopbon van 7,50 voor maar 1 Euro

  • Jeancleo

    Datzelfde probleem heb ik ook. Ik zag nu wel dat er een heleboel steden bij zijn gekomen. Hopelijk komen er dan ook meer deals en niet alleen voor Amsterdam e.o.

  • Bibi

    Ook ik heb de bon niet ontvangen, maar wel betaald met I-Deal.

    Ik ben nu verwikkeld in een mailwisseling met deze “organisatie” (td)

    Op de een of andere manier staat mijn email adres niet bij hen geregistreerd

    maar hebben ze wel mijn euro ontvangen en toch krijg ik dus niet de bon opgestuurd ( vooralsnog ).

    Riekt naar mijn idee naar oplichting, een paar duizend maal een euro is mooi verdiend !

    Word vervolgd……….

  • Melée

    Heb de bon vorige week ontvangen.

  • niArbAuqA

    Hier ook gewoon ontvangen, ik weet niet meer precies, wanneer.

  • Hiddo

    Ik ben bang dat je gewoon pech hebt gehad dat jouw bestelling problemen oplevert.

    Mij lijkt het bedrijf juist erg betrouwbaar. Overal op het internet zie je vele positieve reacties en er waren ook iets van 30.000 (!) bonnen beschikbaar. Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat het bij sommige bestellingen wel iets fout kan gaan.

    Van oplichting lijkt me zeker geen sprake (ik heb iig ook al lang de bon thuisgestuurd gekregen). Succes er mee en hopelijk krijg je toch je bon!

  • dream

    Vandaag eindelijk onze kaarten (na meerdere e-mails verstuurd te hebben) ontvangen! Het schijnt dat er meerdere mensen de kaarten niet hadden ontvangen.

    Eind goed al goed :D

  • KaMen

    Kreeg vandaag een mail terug dat ik (en mijn zus) binnen 3 weken de kaartjes thuisgestuurd krijg. Ze hebben dus nog niet alle kaartjes op de post gedaan.

  • dream

    Die mail heb ik ook gehad, heb inmiddels de kaarten binnen.

  • Bibi

    Vandaag alsnog de bon ontvangen en hen een mail met bedankje gestuurd ;-))

    groetjes Gaby

  • KaMen

    Heb er een van de twee gekregen (via TNT).