Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op gratis.startpagina.nl

Testpanel: Gratis L’Oréal Paris Elvive anti-roos shampoo uitproberen

Webbie
20 Jul, 2010 22:25

Help, ik heb allemaal sneeuwvlokjes in mijn haar!

Misschien kent u het wel: u heeft net uw haar gewassen, het zit perfect in model en toch zitten er allemaal witte ‘dingetjes’ in uw haar. Dit noemen we roos. Maar wat is roos eigenlijk en wat kunt u hier het beste tegen doen? Heeft u last van roos, dan kunt u zich ook opgeven voor het testpanel en gratis anti-roos shampoo uitproberen!

Daarom introduceert L’Oréal Paris vier Elvive shampoos met een anti-roos werking

Elvive Anti-Roos shampoo – voor elk haartype:

- Beschadigd, futloos haar? Anti-Roos Total Repair 5 pakt maar liefst vijf haarproblemen aan en herstelt onhandelbaar, beschadigd haar tot in de puntjes.

- Lang haar met een doffe waas? Anti-Roos Nutri-Gloss geeft lange, droge lokken weer een schitterende glans terug.

- Droog, pluizig haar dat snel in de klit raakt? Anti-Roos Anti-Haarbreuk herstelt een verslechterde haarconditie en maakt verzwakt haar weer sterk.

- Onlangs het haar gekleurd? Anti-Roos Color-Vive houdt de kleur intens en stralend door bescherming tegen UVstraling en zorgt voor een gezonde haarconditie.

Margriet is heel benieuwd wat u van dit nieuwe product vindt. Daarom kunt u zich opgeven voor het testpanel. Klik hieronder op de link, vul het formulier in en misschien krijgt u deze anti-roos shampoo thuisgestuurd.

Elvive uitproberen?

Bewerkt 10 Sep, 2010 11:12
prulleke
20 Jul, 2010 22:52

Webbie, bedankt.

Ook maar ingevuld.

Als je niets invult, maak je ook nooit een kans om eens te mogen uitproberen.

Gitje
20 Jul, 2010 22:53

Ingevuld en nu maar afwachten.

patricia72
20 Jul, 2010 23:44

ingevuld en afwachten

Stokroosje
20 Jul, 2010 23:51

Ook ingevuld.

10jojo
21 Jul, 2010 08:20

Webbie dankjewel vor het plaatsen, ben benieuwd of ik mag testen

marjoleinvanoord
21 Jul, 2010 08:36

Heb het ook ingevuld!!

judith
21 Jul, 2010 09:31

ook ingevuld. bedankt voor de tip.

girlydutch
21 Jul, 2010 10:21

ingevuld! en nu maar afwachten.

Thanx voor de tip, Webbie(tu)

Kave
28 Jul, 2010 14:31

Ik heb vandaag een email ontvangen dat ik de shapoo mag gaan testen, bedankt voor de tip nog

Groet