Testpanel: Gratis L’Oréal Paris Elvive anti-roos shampoo uitproberen

  • judith

    alle testers gefeliciteerd

  • girlydutch

    sluit ik me helemaal bij aan ! (tu)

  • Annett

    heeft iemand dit al ontvangen, ik werd uitgekozen en moest mijn adres opnieuw invullen en sindsdien niets meer gehoord…

  • Summy

    Nooit wat van gehoord nog niet eens dat je wel of niet bent uitgekozen ik vind de panels /bedrijven etc steeds a-socialer worden, duizenden mensen zich laten inschrijven en hun gegevens binnenhalen en dan kan er nog niet eens een mailtje vanaf, de gegevens kunnen ze wel weer voor grof geld doorverkopen of gebruiken voor marketingdoeleinden.

    Ik vind het steeds vaker voorkomen dat je nooit meer iets hoort de laatste tijd.

  • Annett

    nu ja, deze dingen worden ook op steeds meer “gratis” sites geplaatst, zodat zich ook steeds meer mensen opgeven (en de buurvrouw, en de zus en de moeder…), dan wordt de kans gewoon ook kleiner

  • peggy

    Ik kreeg ook bericht dat ik mocht testen, en ook ik heb niets meer ontvangen.

  • peggy

    De shampoo lag net in de brievenbus, door Selectvracht bezorgt.

  • marja 62

    Ook hier vandaag een pakketje van Selektvracht: uitgekozen om te testen.

    Blijf me verbazen dat ik de laatste tijd zo vaak met mijn neus in de boter val,of liever gezegd de producten!!:S

    Elke keer weer een verrassing omdat ik meestal ook nog vergeet waarvoor ik me allemaal opgeef of aan mee doe.

    Maar dat maakt t niet minder leuk.:D

    Dus Webbie: bedankt voor de tip(tu)

  • Kave

    Ze lezen hier mee, denk ik(:P)

    Hier ook net bezorgd.

  • joepie

    Hier ook net gekregen maar had er geen mail over gehad:)