De actie werkt als volgt:

http://www.deoleen.nl/nl/actie

Vul hier je actiecode inVul snel onderstaand formulier volledig in en ontdek welke korting jij met je actiecode verdient. Dan zorgen wij dat de korting binnen een maand naar je wordt overgemaakt.

Let op: bewaar je bon goed, want ter controle behouden wij ons het recht voor om een aankoopbewijs te vragen.

ActiecodeVul hieronder je actiecode in: Je wint:

Totale korting: +

Ik ben ouder dan 18 jaar.

Ik ben nog geen 18 jaar, maar ik heb wel toestemming van mijn ouders.

Ik ga akkoord met de actievoorwaarden. * Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.

Koop een actieverpakking Deoleen in een van de varianten crème 60 ml, gel 60 ml, roller met alcohol 65 ml, roller zonder alcohol 65 ml, spray 75 ml, Satin spray 150 ml, Satin spray dry 150 ml. Zolang de voorraad die is voorzien van de actiesticker strekt.

Elke actieverpakking bevat een (peel-off) actiesticker.

Aan de binnenkant van de actiesticker staat een unieke actiecode, welke slechts 1 keer kan worden gebruikt.

De unieke actiecode dient te worden ingevuld op de speciale actiepagina op www.deoleen.nl. U krijgt dan direct te zien welke prijs u gewonnen heeft.

De winnaar wordt verzocht zijn/haar gegevens in te vullen.Pas nadat alle gegevens volledig en correct zijn ingevuld kan de aanvraag worden verzonden en tot uitbetaling worden overgegaan.

Wanneer 3 of meer actiecodes tegelijk worden ingevuld wordt standaard gevraagd om het aankoopbewijs samen met het actieformulier in te sturen naar:

Boehringer Ingelheim (o.v.v. Deoleen)

Antwoordnummer 1300

1800 VC Alkmaar

Pas na controle van de gegevens zal tot uitkering worden overgegaan.

Boehringer Ingelheim behoudt zicht het recht voor om, ook wanneer er minder dan 3 actiecodes tegelijk worden ingevuld, voor uitbetaling om een aankoopbewijs te vragen: bewaar deze dus goed.

De vergoeding wordt binnen een maand op uw rekening gestort.

Artikel 3 Prijzen

In het kader van de actie kunnen 120.000 prijzen worden gewonnen. Een prijs is een geldbedrag dat op willekeurige wijze is gekoppeld aan de unieke actiecode op de verpakking (elke actiecode is slechts één keer te gebruiken). Een actiecode kan corresponderen met één van volgende geldbedragen (prijzen):

€ 5,- - 1,4% van de prijzen

€ 2,50 - 2,3% van de prijzen

€ 2,- - 4,5% van de prijzen

€ 1,50 - 5,5% van de prijzen

€ 1,- - 18,2% van de prijzen

€ 0,50 - 68,2% van de prijzen

De prijzen worden door Desk overgemaakt op het bankrekeningnummer van de prijswinnaar.