Kruidvat: Elke dag extra voordeel met Jouw extravoordeelkaart

  • joepie

    http://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/content.aspx?content=13010000030060_2_10000000001651&contentcode=YourExtraAdvantageMoreInfoPage&token=-1

    Hoe werkt Jouw extravoordeelkaart?

    1) Haal Jouw extravoordeelkaart bij Kruidvat. Scan Jouw kaart bij de kassa en spaar gelijk punten op Jouw aankopen.

    2) Registreer Jouw kaart via deze link en ontvang dagelijks per e-mail Jouw extra aanbieding.

    3) Print Jouw extra aanbieding uit en ga naar Kruidvat. Scan deze samen met Jouw kaart bij de kassa en pak direct Jouw extra voordeel!

    Elke dag extra voordeel met Jouw extravoordeelkaart

    Met Jouw extravoordeelkaart ontvang je elke dag of week per mail een aanbieding of korting. Of bijvoorbeeld een hele scherpe aanbieding voor een geweldig evenement. Of een uitnodiging voor een unieke beauty workshop. Of toegang voor een extra voordelige koopavond speciaal voor kaarthouders. Of….noem het maar op. Je wordt elke dag verrast met Jouw extra voordeel!

    Jouw punten sparen

    Maar dat is niet alles, je spaart ook nog eens automatisch punten voor bijzondere cadeaus. En ook daar hoef je verder niets voor te doen. Het gaat namelijk helemaal vanzelf als je Jouw extravoordeelkaart laat scannen terwijl je winkelt bij Kruidvat. Heel handig en zo spaar je ongemerkt voor heel veel extra voordeel. Registreer nu en ontvang meteen extra punten bij Jouw online registratie.

    Ik heb al een bestaande Kruidvat login

    Heb je al eens iets online besteld via www.kruidvat.nl zoals foto's? Dan hoef je niet al je gegevens opnieuw te registreren. Klik op ‘login’ en vul de ontbrekende gegevens in om Jouw extravoordeelkaart te registreren.

    Ik heb nog geen login gegevens

    Heb je nog nooit iets online besteld via www.kruidvat.nl? Klik dan op ‘registreer’ om Jouw extravoordeelkaart te registreren. Na registratie kun je Jouw login gegevens ook gebruiken om bestellingen te doen via www.kruidvat.nl.

    Win jouw dag!

    Registreer Jouw extravoordeelkaart nu en maak kans op de dag van Jouw leven. Dat werkt heel eenvoudig. Vertel ons bij je registratie hoe Jouw droomdag eruit ziet en wij kiezen de meest originele inzending eruit. Een mogelijkheid die je niet aan Jouw neus voorbij wilt laten gaan! Jouw dag, Jouw kans, Jouw voordeel.

  • lijsje25

    Ik zat net de mail te lezen en heb doorgelinkt naar de site van Kruidvat.

    Mooie actie.

    Let op : Vanaf 29 maart is de voordeelpas af te halen in de winkel, daarna kun je naar de site gaan om deze te activeren.

    Er stond een voorbeeld van wat jouw voordeel zou kunnen zijn. Bijv. Gosh 3 artikelen geen stapelkorting van 35 % maar 50 %. Je moet de bon binnen de aangegeven tijd printen en die bon is dan een bepaalde tijd geldig.

    Och, weer een klantenkaart maar wel een die voordeel kan opleveren.

  • miekel

    Mooi, alle beetjes helpen! Leuke aktie!

  • yvonne3005@hotmail.com

    YVONNE

  • Juanita

    8-) hoi

  • Juanita

    Ik zag ze toevallig vanmorgen bij 't Kruidvat en heb er eentje meegenomen.

    Hij werd bij de kassa gelijk geactiveert, maar je moet hem zelf ook nog registreren op de site.

    Ben benieuwd……inderdaad, weer een kaart erbij, maar als het korting oplevert….

  • Webbie

    heb vandaag een kaart en geregistreerd. Bij het registreren kan je aangeven of je(elke dag of 1 keer per week) extravoordeel per mail wil ontvangen. Ik heb Ja gekozen en heb een bon gekregen voor Nivea shampoo of conditioner voor slechts €1 (geldig t/m 5 april). Staat ook bij dat ik nog 9uur heb om het bonnetje uit te printen. Goede actie toch?

  • Imke

    Zeker goede actie! Staat er ook hoeveel producten je per bon mag kopen?

  • Mark1541

    Molet de kaart dan nog geactiveerd worden?

  • Webbie

    • *Maximaal 1 Nivea shampoo of conditioner per Jouw extravoordeelkaart

    • Deze extra aanbieding is één keer te gebruiken en alleen in combinatie met Jouw

    extravoordeelkaart

    • Deze extra aanbieding is geldig van 29 maart 2011 t/m 5 april 2011

    • Deze extra aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties

    • Prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden

    • Kijk voor de volledige voorwaarden op www.jouwextravoordeelkaart.nl/voorwaarden

    Imke Schreef:

    ——————————————————-

    > Zeker goede actie! Staat er ook hoeveel producten

    > je per bon mag kopen?