Gratis 1 maand deelname vriendenloterij / stopt vanzelf

  • Linda

    Wij kregen dr ook 1. maar doen niet mee :)

    geloof niet zo in stopt automatisch :S

    Sorry

  • Hiddo

    Ik heb vorige keer gewoon ook gratis mee kunnen doen zonder gezeur. Geen enkele problemen mee gehad.

  • Linda

    Leuke actie om mensen te lokken :S

    Wij hebben m gekregen, maar doen er niks mee :)

  • Juanita

    ik ook.

    Kreeg er eentje in mijn mail en eentje per post.

    Waag uiteraard weer een gokje extra.

  • foxy13

    Nog een keertje meedoen :)

    Ik kreeg een email met daarin de volgende algemene code:

    Stuur al uw vrienden de vriendencode: 33397442 en geef ze ook een gratis lot!

  • Lois

    Deze code heb ik ook inderdaad;

    Fijn dat u meespeelt met een gratis lot. U maakt nu kans op duizenden prijzen voor u en uw vrienden. Want wint u bijvoorbeeld € 1 miljoen dan wint u ook nog een reischeque ter waarde van € 10.000,- om dit te vieren met uw vrienden.

    Met deze loten maakt u niet alleen kans op schitterende prijzen, maar steunt u ook het Nationaal Ouderenfonds, dat zich al jaren inzet voor kwetsbare ouderen in Nederland.

    PS Stuur al uw vrienden de vriendencode: 33397442 en geef ze ook een gratis lot! Want winnen met uw vrienden is altijd leuker. Op de site www.vriendenloterij.nl/gratislot kunnen ze de vriendencode invullen en zo meespelen met een gratis lot. Dankzij u!

  • Gitje

    Is het normaal dat je 3 maanden na elkaar een berichtje krijgt dat je een gratis lot kunt activeren? Kreeg weer een berichtje in mijn mailbox en speel al gratis mee in januari.

  • Hiddo

    Lijkt me niet helemaal normaa, maar ik heb er geen problemen mee. Wat mij betreft mogen ze het heel jaar door gratis loten aanbieden :D

  • littleduck

    Maar je mobiele nummer is toch je lotnummer? Kan je dan twee keer met hetzelfde nummer meedoen in dezelfde maand met twee x de prijs (mocht er iets op vallen)?

    En hoe doe je dat eigenlijk als je geen mobiel hebt? Vroeg me dat echt af…

  • Juanita

    Ik had een mail gehad met een gratis lot en ook nog via de post.

    Dit waren andere nrs. en ik kon ze beiden aktiveren.

    Op eentje heb ik nu de feestprijs gewonnen. :D