Gratis 1 maand deelname vriendenloterij / stopt vanzelf

  • Juanita

    De uitslagen van de trekking van februari worden 3 maart bekendgemaakt.

  • MoekeL

    Nieuwe prijs toegevoegd, nu geen trendy groen horloge meer maar een kadobon twv 12,50 (+4,50 verzendkosten) te besteden bij kadowereld.nl/vriendenloterij

    Nog steeds DVD Alle Tijd en het kookboek.

  • littleduck

    helaas noppes:(

  • Juanita

    Vandaag veranderen de prijzen snel!

    Ik heb niets gewonnen helaas, maar nog wel een code, dus ik kijk ook regelmatig.

    Vanmorgen was het een dvd, kookboek en foto op plexieglas bij albelli.

    Nu: dvd, kadobon bij kadowereld en Thermen entree voor 2 personen

  • KleineBoodschapjes

    Bedankt voor de headsup! Ook meteen ff cadeaubonnen besteld, winkel had wel wat dingen die me leuk leken :-)

  • MoekeL

    Hmm, ik wist wel dat ik spijt zou krijgen van mijn kadobon, Thermen entree ook altijd leuk :)

    Maar goed, wel meteen mijn loten weer stopgezet want als je eenmaal prijs hebt moet je stoppen toch? Dan krijg je nog de aanbieding om vier maanden betaald door te spelen en daarna 2 maanden gratis. Toch maar niet gedaan.

  • Juanita

    oh, heb ook een lot opgezegd, maar geen aanbieding gehad. 8-)

  • Anne

    Hoezo stopzetten? Stopt toch vanzelf? (zie Onderwerp)

    MoekeL Schreef:

    ——————————————————-

    > Hmm, ik wist wel dat ik spijt zou krijgen van mijn

    > kadobon, Thermen entree ook altijd leuk :)

    >

    > Maar goed, wel meteen mijn loten weer stopgezet

    > want als je eenmaal prijs hebt moet je stoppen

    > toch? Dan krijg je nog de aanbieding om vier

    > maanden betaald door te spelen en daarna 2 maanden

    > gratis. Toch maar niet gedaan.

  • MoekeL

    Ja, die van dit topic wel. Maar ik had ook een betaald lot inmiddels (via Becel door laten lopen). Leek mij onnodig een extra topic te openen voor het updaten van de feestprijzen vandaar dat ik het hier plaats.

  • ang

    Als er nog iemand is die wel nog een betaald lot heeft;

    Je kunt de helft van je inleg laten sponsoren aan een eigen gekozen vereniging. Mijn inleg gaat naar onze badmintonvereniging waar wij zelf weer leuke dingen van kunnen doen.

    De makkelijkste manier om dit om te zetten is te bellen naar 0900 300 1400 (alle werkdagen van 9-21 uur te bereiken) en zeggen dat je je sponsoring wil omzetten naar je vereniging.

    Ook kan dit schriftelijk door een brief met je gegevens te sturen naar VriendenLoterij, Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam. Vermeld in de brief je omzetverzoek naar je vereniging.

    Je vereniging moet natuurlijk wel aangemeld zijn. Weet je zelf geen vereniging mag je ook mijn badmintonclub steunen. :)-D

    Als je me een PB stuurt geef ik je de gegevens.