Oude lidmaatschapskaart van de ANWB is 2,50 waard

  • Lois

    met dank aan Rosa

    Als u uw lidmaatschapskaart van 2011 vóór 1 maart a.s. bij een ANWB-winkel inlevert, ontvangt u een tegoedbon van Euro 2,50*. Hiervoor kunt u in onze winkel één van de volgende artikelen krijgen: een reflectievest, parkeerschijf, regenpocho of parkeerclip. *De tegoedbon is in de plaats gekomen van het setje fietslampjes. De inruilactie met de fietslampjes liep zo storm dat we geen voorraad meer hebben. De tegoedbon kan voor meerdere producten worden ingeruild.

    http://www.anwb.nl/lidmaatschap/vrijwilligers,/samen-beter-de-winter-door/samen-beter-de-winter-door-home-1.html

  • aktie

    jammer dat het alleen voor die van 2011 geld want ik kan wel kwartetten met oude lidmaatschapkaarten van de ANWB:D

  • Amie

    Pech als je de kaart nog niet ingeleverd had. Nu dus een tegoedbon t.w.v. € 2,50 in plaats van het setje fietslampjes.

    Die hadden een waarde van € 9,95 ledenprijs. (niet ledenprijs € 12,95)

    Maar goed, je kunt nu wel kiezen uit meerdere producten :)

  • meriam

    bedankt voor de tip. ik heb mijn oude pasje nog liggen en heb liever de 2,50 korting dan een setje fietslampjes. Ik ga binnenkort maar eens even langs.

  • saakje

    Nou, op de verpakking van het fietslampensetje wat ik destijds nog gewoon mee kon krijgen, staat anders het volgende bedrag:

    niet leden prijs: € 4,50 en leden prijs € 2,50!

  • Webbie

    bedankt voor de tip. Gellukig hebben wij de kaaten nog… vonden de fietslampjes toch niets aan. Er is nu tenminste een ruimer keus ;-)

  • Amie

    Dan hebben ze verschillende sets uitgedeeld, ik kreeg die van 9,95 mee (ledenprijs)

  • po

    Jammer dat ze de ledenpas op alfabetische volgorde versturen

    Ik denk dat de leden met een A een leuk setje lampjes heeft gekregen maar mijn kind dus niet ik ben een V

    en of het nu goed of slecht is voor het milieu ik vind het een slechte zaak dat een consumenten organisatie zijn leden

    NAAIT !!!!!

  • Lisa

    ik geef mijn oude pas altijd aan mijn ouders, zo kunnen hun ook nog van de korting profiteren.

  • Webbie

    Ik snap het niet, heeft de geldigheidsduur van het pasje dan geen invloed bij de kassa?

    Lisa Schreef:

    ——————————————————-

    > ik geef mijn oude pas altijd aan mijn ouders, zo

    > kunnen hun ook nog van de korting profiteren.