Axe Hair bij Kruidvat 100% refund

  • john43

    Dit is inderdaad tenminste een aardige reactie Anne.

    Je hebt gelijk, je kan altijd met Unilver contact opnemen.

    Ik heb ook geen problemen om bij Kruidvat te kopen en heb daar ook de Axe shampoo gekocht maar gewoon opgestuurd zonder flyer en dat gaat goed.

    Ik en vele anderen hebben wel de voorwaarden gelezen en die staan er duidelijk, is geen discussie mogelijk over de voorwaarden.

    Het woord flyer en Kruidvat komen helemaal niet in de voorwaarden voor.

  • Anne

    Maar de link komt wel daar vandaan? Het is niet een actie die gewoon vermeld staat op hun site, alleen de voorwaarden staan er.. als aanvulling op de flyer misschien?

  • john43

    Klopt Anne, de actie staat niet op de site van Axe.

    Maar dat komt vaker voor bij acties dat ze niet op site staan.

    Maar de voorwaarden zijn toch duidelijk. lees jij het woord Kruidvat of flyer ergens?

    Wel dat je de kassabon moet meesturen en je naam en adres en banknummer.

    Ik heb wel eens geldterugacties meegemaakt die wazig waren maar dit is duidelijk.

  • Anne

    Als de voorwaarden als aanvulling van de flyer bedoeld zijn dan staat die info daar.. Ik haal hem gewoon bij kruidvat en ga nu lekker slapen:)

    Welterusten, voor nu of later!

  • Anne

    Oops, mijn reactie is schijnbaar boven jouw bericht uitgekomen..

  • MaartjeG

    Goedemorgen John43: Jouw reacties waren zo zakelijk en correct (positief bedoeld hoor), dat ik moest denken aan een medewerker (ook een John) van HighCo DATA. Dat maakte mij nieuwsgierig. Zou overigens wel heel handig zijn als er een medewerker van HighCo DATA hier op het forum af en toe antwoord zou geven.

  • Gitje

    Vandaag Axe retour op mijn rekening: ingestuurd 25 juni met kruidvat flyer.

  • E

    Ook hier ontvangen, bedankt EstherP.

  • tijgermika

    Hier ook ontvangen!

  • tequilacin

    Hier ook 4,39 op rekening! Bedankt , Esther!:)-D