Gratis HEMA kadokaart van € 10,- bij de postcodeloterij.

  • axel

    Bij de Telegraafbijlage Vrouw zit een kaart van de Postcodeloterij meeverpakt.

    Kras die kaart open en vul het nummer in op Winnendoejebij.nl dan koop je 1 lot van € 11,50 en betaal die per iDEAL en krijg een kadokaart van de HEMA t.w.v. € 10,- gratis.

    Je speelt dan nog in december mee, let op haal het kruisje weg wat je tegen komt want anders zit je er aan vast.

  • petraverhoog@gmail.com

    P.A.M.Verhoog

  • sanne

    Hoihoi,

    Ja, ik heb ook een gokje gewaagd.. Maar hoe gaat het dan met de kado kaart? Kan ik nl. nergens terug vinden in de bevestigingsmail. Krijg je die toegestuurd of krijg je 'm in je mailbox?

  • h.hooge@chello.nl

    Nou ik snap hier niets van kan met ideal betalen maar je moet je wel weer registreren?

  • bpolder6@gmail.com

    waar moet ik mijn postkode invullen ?

  • h.g.kuyt@hetnet.nl

    Waar moet ik mijn telegraafcode plaatsen en hoe krijg ik dan de Hema cadeaubon?

  • Chrisje9999

    Staat allemaal op de kaart van de Telegraaf die bij vrouw zat.

    Ga naar winnendoejebij.nl

  • esteiw

    winnendoejebij.nl is er helemaal niet volgens mij ik zie het niet

  • sanne

    Allemensen..weer 5 forumvervuilers hier voor dit ene topic. Allemaal vandaag geregistreerd.

    LEZEN..mensjes! Het staat er allemaal duidelijk op.

    (alleen kom ik er niet uit hoe het zit met die hemakaart :) en nee, ik ben niet blond )

  • axel

    Als je betaald hebt (€ 11,50) of ervoor heb je je gegevens ingevuld en krijg je een bevestiging met de code, ik neem aan dat je de kadokaart dan thuis gestuurd krijgt. Ook als je geen code hebt uit de Telegraaf kan je toch meedoen, lees maar onder het in te vullen nummer maar dan moet je een 0900 nummer bellen dat daar genoemd wordt.

    https://postcodelot.postcodeloterij.nl/