Gratis HEMA kadokaart van € 10,- bij de postcodeloterij.

• marjootje83

Ik heb ze 2x gemaild en 2x een reactie gehad.

Goed nieuws!

Vandaag:

Geachte mevrouw xx,

U heeft in december een eenmalig lot bij de Nationale Postcode Loterij gekocht. De levering van de HEMA-cadeaukaart die u hierbij cadeau krijgt, heeft helaas enige vertraging opgelopen. Via deze mail informeren we u wanneer u uw HEMA-cadeaukaart kunt verwachten. Wanneer ontvang ik mijn HEMA-cadeaukaart?

Uiterlijk 22 februari ontvangt u per post uw HEMA-cadeaukaart ter waarde van € 10,-. U kunt uw cadeaukaart in alle HEMA-filialen en voor alle producten gebruiken.Ik wens u alvast veel plezier toe met uw cadeaukaart.

Met vriendelijke groet,

Xxx

• axel

Bedankt, we wachten het af. (tu)

• r.damme@chello.nl

Nog steeds geen cadeaukaart ontvangen van de Hema, i.v.m. het meedoen van het eenmalig lot van de postcodeloterij op 1 januari jl.

• axel

Ook de topic-starter heeft nog niks ontvangen. :D

• Ilona2

Net antwoord gehad van de postcodeloterij: “Wij vinden het erg vervelend dat de HEMA cadeaukaart bij u vertraagd is. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Als u met de Telegraafactie een éénmalig iDeal lot gekocht heeft, dan ligt de kaart uiterlijk 22 februari bij u op de deurmat!”. We wachten af. Dat is nog 3 dagen. Ben benieuwd.

• riet

Ik heb de hema kaart drie weken geleden ontvangen.

• Ilona2

Vandaag is het al de 25e en nog steeds geen Hema kaart ontvangen. Ik geloof er niet meer in. Ik vind het op zijn zachts gezegd niet netjes van de postcodeloterij. Ik zal niet snel meer deelnemen aan een dergelijke actie. Jammer voor de goede doelen.

• axel

Ik heb vrijdag een mailtje gestuurd, ik geef het antwoord wel hier als ze tenminste antwoorden maar dat zal wel want ze lezen mee begrijp ik. B)

• Kaat

Ook hier nog steeds niets ontvangen. Slechte reclame!

Karin

• Ilona2

Gisteren een mail ontvangen met het verzoek het lotnummer door te geven. Ben benieuwd.