Met Red Band 6 euro korting bij Toverland

  • Lois

    Proef samen met Red Band de magie van attractiepark Toverland! Als je nu één Red Band verpakking met actiesticker koopt, tovert Red Band maar liefst 6 euro van de entreeprijs af! Aan de binnenzijde van de sticker vind je een actiecode. Vul deze code hieronder in en bestel direct je e-ticket met 6 euro korting voor Toverland.

    Beleef de magie van Red Band en Attractiepark Toverland! Op de Red Band actieverpakking vind je een speciale Toverland actiecode. Per actiecode krijg je 6 euro korting op één entreekaart van Toverland.

    Per bestelling kun je maximaal 1 code gebruiken, bestel tevens je extra tickets tegen een voordelig tarief. Check eerst je kalender om de dag van je bezoek te bepalen, en bestel de tickets met de juiste geldigheid.

    Vul de actiecode hieronder in om gebruik te maken van deze magische korting!

    http://magie.redband.nl/alle-acties/nu-met-6-euro-korting-naar-toverland/

    Ik heb 2 van deze code's, als ik er iemand blij mee kan maken dan graag een PB

  • Angel

    Lois:je hebt n PB als t goed is !!

  • janice

    Ik wil ook wel, Lois stuur je zo een pb!

  • Lois

    De 2 code's zijn vergeven aan Angel & Janice.

    Heb zojuist de code's per PB gemaild.

    Veel plezier in Toverland.

  • Angel

    Lois: leuk maar helaas heb ik geen mail/pb van je mogen ontvangen??

  • Lois

    Wat raar, heb hem echt verstuurd.

    Inmiddels de code weggegooid.

    Mocht ik er nog eentje hebben trek ik aan de bel.

    Ik lees trouwens dat De actieperiode loopt van 1 april 2013 tot en met 3 november 2013!

  • Yo_Line

    Ik heb voor degene die mij het eerst een privé-bericht stuurt een code voor € 6,- korting bij Toverland, GRATIS.

    Hoe werkt deze actie:

    1. Koop een Red Band verpakking met Actiestikker

    2. Ga naar www.redband.nl/magie en vul je actiecode in

    3. Koop online je kaartje voor Toverland met 6 euro korting

    4. Je kan zoveel kaartjes bestellen als je wilt

    Deze korting is geldig op kaartjes van 1 april 2013 tot en met 3 november 2013.

    Kijk voor meer informatie en de actievoorwaarden op www.redband.nl/magie

  • Lois

    Deze maar hier http://gratis.startpagina.nl/prikbord/read.php?830,16373449,16395103#msg-16395103

    bij toevoegen?

  • Yo_Line

    Dat is goed. Ik heb nog steeds die ene code over :)

  • rijo

    Ik kocht de Red Band dierenpret met daar op een code voor Toverland. Wie wil deze code krijgen?

    Hoe werkt het:

    Koop een zakje Red Band Dierenpret of vlinders met actiecode (heb ik al gedaan)

    Ga naar www.redband.nl/magie

    Koop online je kaartje met € 6,00 korting

    Je kan zoveel kaartjes bestellen als je wilt

    Deze korting is geldig op kaartjes van 1-4-2013 t/m 3-11-2013

    Klik voor meer informatie en de achtievoorwaarden op www.redband.nl/magie

    Vergeten te melden, maar Code is inmiddels al weggegeven.