100 aanbiedingen voor maar 1 euro

  • Annett

    Gino Schreef:

    ——————————————————-

    > Maximaal 4x de aanbieding per klant….

    >

    > Is dat dan 4 pakken of 4x2 pakken? Is mij nooit

    > duidelijk geweest.

    als de aanbieding 2 voor 1 Euro is, dan denk ik mag je 8 producten

    vandaag was de kipfilet in de speciale aanbieding, maar om 16.00 uur lag er niets meer…ik heb er zo een hekel aan…ben ik nog naar een ander filiaal gewandeld, want het was mooi weer, maar ook daar hadden ze niets meer, toen heb ik maar om een reclamecheque gevraagd (was eerst niet zeker of het een op=op actie was, dus eerst nog even in de folder gekeken)

    kan mij best wel voorstellen dat het af en toe moeilijk inschatten is, hoeveel ze nodig hebben…maar als je niet weet dat je daar ook een tegoedbon kunt krijgen, ga je dus voor niets, ze maken er namelijk geen reklame voor bij ons

  • eliina

    Ik werk zelf bij de C1000 (kon bijna wel janken toen ik vandaag thuis kwam zooo druk was het en 2 collega's die niet waren op komen dagen) en het is inderdaad 4x de aanbiedingen. Voorbeeldje: je koopt dus crystal clear, dan mag je 4 x 2 pakken/flessen voor 4 euro. Bijv. de slankiekaas 4 pakjes kaas. Wil je 4 x 2 flessen citroen en 4x2 flessen kersen van de crystal clear dan mag dit dus niet. Bij onze C1000 mogen we geen uitzonderingen meer maken omdat er ontzettend veel misbruik van wordt gemaakt. (werk in een tokkiebuurt haha)

    De kipfilet was bij ons filiaal om 10:30 al op, echt idioot. Mensen namen soms wel 20 kilo kipfilet mee, hele familie, kinderen, oma's en opa's mee en allemaal apart betalen. Echt belachelijk! Maarja daar mogen we helaas niks tegen zeggen…

  • Gino

    10:00 uur was ik er, komt het grootste deel pas in de avond aan! Ja, zo kan ik het ook. Dus nog wel het allerlaatste uit de schappen kunnen vissen. En ja, 4x2 pakken meegekregen.

  • katinkat

    De hele scherpe aanbiedingen worden vaak maandag en dinsdag niet aangevuld, dan hebben ze het niet. Woensdag wel weer voor de volle mep.

  • axel

    Ik heb altijd medelijden met jullie omdat je dan altijd hard moet werken en de lege vakken moet goedpraten, trouwens C1000 en AH hebben toch die reclamecheques? :S Behalve dan bij de op-is-op acties. ;)

  • Gino

    Aanbiedingen van VOLGENDE week! Dus helaas nog even geduld! Vanaf 10 April.

    2 Pakken Taksi! (TOP Aanbieding!)
    Calvé Pindakaas (TOP aanbieding?)
    Wolkentoetje 3 Stuks (TOP aanbieding?)
    Andy
    C1000 Gesneden Ontbijtkoek
    2 pakjes maggie saus
    3 Grote marsen. (Ook andere varianten)
    Arrizona IJsthee
    Jamie Oliver Saus
    2 C1000 Knoflook Stokbroden
    C1000 Soep in Blik
    C1000 Keukenpapier
    Unox Knaks
    Page Natte doekjes
    Kesbekke Zuren.
    Boursin
    Mango
    Mix
    C1000 Granen Biscuits
    4 Meergranen afbak bollen
    C1000 Tonijn of andere salade
    Aviko Rosti
    2 Pakjes C1000 Cup A Soup.
    Hero Extra Jam
    Boerenvla
    3 pakken Thee koekjes
    Hertog Slagroomijs
    Kilo Minola's
    C1000 Bewust Light
    Unox of Conimex Noodles, 2 stuks
    Apart Verpakte cakejes.
    Hak
    Harpic Toiletreiniger
    C1000 Bakpapier, Huishoudfolie of Aluminium
    C1000 Vega Humburger
    Colcate Tandpasta
    Kleenex Zakdoekjes
    C1000 Kaasplakken
    Dr. Oetker Bistro
    C1000 Gekoelde Sap. (Vergelijkbaar met Coolbest)
    Lassie Rijst
    Lonka
    2 Zakken C1000 Popcorn. Zout of Zoet.
    Mengsla
    2 Roomboter Appelflappen
    C1000 Houdbare melk. (2 Pakken)
    2 Zakken
    Coca Cola of Fanta 1L
    Half Rozijnenbrood
    Zonnatura Thee
    C1000 Macaroni of spaghetti. (2 pakken)
    6 Witte Bollen
    Delmonte Ananas of Fruitcocktail
    C1000 Mondwater
    Trostomaten
    4 Vierkante Tompouchen
    C1000 Stroopwafels
    Edet 4 Rollen toiletpapier
    Paturain (Dat is pas fijn)
    Robijn Poeder
    Droste Pastiles
    Kilo Witlof
    C1000 Pannenkoekenmix (2 Stuks)
    Heel brood
    5 Kilo Aardappels
    12 Sateballen
    Fá Deo of Douche
    Fruit Tella Snoepbekers
    C1000 Diepvriesfruit
    Kook of Kloppudding. 2 Stuks
    Gillette
    12 Sponsen
    Campina Pap, diverse soorten
    Cif
    C1000 Reiniger
    Conimex Chips
    Danone Smarties Toetjes.
    C1000 Gele Cakejes
    Duyvis Nootjes
    Soapy Pomp
    Dreft Handafwas
    2 Blikjes Get Real
    Grolsh Bier, 2 blikken 0,33
    Oreo
    Spa en Fruit
    C1000 Groente Pakket
    Campina Vla
    2 Cheeseburgers
    C1000 Shampoo
  • eliina

    Helaas is het niet zo eenvoudig als het werkt, wij moeten bestellen voor acties, zoals nu bij de crystal clear hebben wij mega megaveel besteld en is het gelukkig ook binnen gekomen. Helaas is het soms ook zo dat er maar een beperkt aantal artikelen verkrijgbaar zijn, daar hebben wij niks mee te maken, wij bestellen dan bijv. 8 containers en er komen dan maar 2 containers binnen, de voorraad wordt dan verspreid over alle andere C1000 winkels. Reclamecheques zijn inderdaad gewoon verkrijgbaar bij ons, maar de kipfilet was op=op actie.

    Wat is wel grappig vind is dat de euroacties zo goed lopen, want vaak is de korting niet eens zo hoog, dingen die van 1,20 afgeprijsd zijn naar 1,00 vliegen de winkel uit.. Gewoon goed opletten dus.

  • axel

    Bij de Aldi flikken ze het soms zelfs met 4 cent goedkoper, grote letters Van Voor en het vliegt de deur uit.

    Mensen willen echt “beduveld” worden. ;)

  • eliina

    Klopt vind ik net zo bij de Lidl sta soms echt met verbazing er naar te kijken. Maar het verschilt helaas echt per filiaal, bij het filiaal waar ik werk zijn over het algemeen altijd veel aanbiedingen te krijgen dus veel klanten komen graag bij ons, terwijl 1 km verderop de C1000 veel minder goed bevoorraad is. Wel erg jammer dat de C1000's overal weg gaan want de aanbiedingen zijn altijd megascherp daar!!

  • axel

    Je hebt helaas volkomen gelijk. (tu)