100 aanbiedingen voor maar 1 euro

  • greetje11

    Volgende week is de ambipurflush voor 99 cent met de lihl bon gratis :)

  • Sanne

    Hey Gino,

    Ik weet niet hoe je het wist, maar weet je het ook toevallig voor de derde week?

    Nog bedankt voor de tips.

  • samsamsara

    De super aanbieding van het toiletpapier van Edet is elke keer uitverkocht.:S

    Pfffffffffffff slechte bevoorrading hoor, ik bedoel je gooit iets in de aanbieding zorg er dan voor dat je het dan ook in huis hebt.

  • minie

    samsamsara Schreef:

    ——————————————————-

    > De super aanbieding van het toiletpapier van Edet

    > is elke keer uitverkocht.:S

    > Pfffffffffffff slechte bevoorrading hoor, ik

    > bedoel je gooit iets in de aanbieding zorg er dan

    > voor dat je het dan ook in huis hebt.

    ja was hier ook helemaal leeg. kom ik bij de kassa, is er voor mij een man die 6 x 2 zakken vol edet wil afrekenen. (die 6 pakken edet zaten nog in aanleverplastic) Maar omdat je maar 4x de aanbieding mag (dus 8 pakken edet) wou hij 1 zak vol weer terug brengen. Ik meteen: die wil ik wel! dus ik heb nu toch 6 pakken voor 3 euro!

  • Gino

    Sanne:

    Die weet ik, Echter alleen zonder tekst en er kan wat ontbreken of wijn tussen zitten,.

  • Gino

    Nog even over edet toiletpapier:

    Ik stond er woensdag ochten 3 uur na opening en toen nog halve pallet. Die was binnen een half uur helemaal leeg.

    Niet zo gek, 13 euro korting op 8 pakken. En nu loopt de taksi niet hard. :S

    Ben benieuwt waar er nog papier te vinden is.

  • Sanne

    Erg bedankt!!!! Ik zie weer genoeg (ik wachtte al op de gehaktkruiden)

  • Olliez

    Maar weer afwachten of we deze week naar AH of C-1000 gaan.

  • samsamsara

    Olliez Schreef:

    ——————————————————-

    > Maar weer afwachten of we deze week naar AH of

    > C-1000 gaan.

    De euroweken bij de c1000 zijn weer voorbij en bij de AH die route 99 ook helaas.

  • Studente87

    En deze week vanaf woensdag. Is er dan nog euroweek of niet? Wie kan de anbiedingen plaatsen? Ik krijg de folder helaas niet anders had ik t wel gedaan.