Axe hairrefund bij kruidvat

  • eertje

    Gelukkig krijgen wij de folders hier vroeg!

    Axe hair GTA bij de kruidvat volgende week.

    Link voorwaarden

  • willy13

    Dat is wel heel toevallig nadat ik die gisteravond om 21.57 uur op annej.punt.nl heb geplaatst

  • eertje

    Fijn Willy dat je de actie daar wel plaatst en hier niet, maar vervolgens wel doet alsof ik hem van jou jat!

    Daar wordt ik echt blij van (td)

    De folders liggen hier voor me neus.

  • marja 62

    Jouw link werkt niet eertje (bedankt voor de tip trouwens)

    http://u1.peersphere.net/unilever/controller/Legal/Axe/Actievoorwaarden-Axe-refund2013

  • willy13

    Ik heb nog nooit een actie geplaatst omdat ik niet weet hoe of dat moet

  • MaartjeG

    Heel sterk (tu)

    Dank je wel Eertje voor de tip en Marja62 voor het plaatsen van de link. Dit prikbord is de enige ‘gratis’site dat ik bezoek: waar de tip ook vandaan komt, ik word er in ieder geval vrolijk van =)

  • eertje

    Willy je drukt in de blauwe balk boven de discussielijst op nieuw bericht en klaar is Kees kind kan de was doen!

  • willy13

    Eertje bedankt

  • Jo12

    Oh, ik zie nu pas dat je een coupon moet hebben. Ik heb net een fles gekocht, geen coupon gezien. Moet ik dus nog even terug….

    Edit: Haha, en ik ben ook een dag te vroeg dus. Die folder gaat morgen pas in, en de GTA dus ook. Grrrr

  • Isa78

    @Jo12, hier hetzelfde. Coupons hingen er al bij, dus ik nam gelijk een shampoo mee, zie ik thuis dat het inderdaad tussen 30 april en 12 mei aangekocht moet zijn, hoop dat ze mijn bon/coupon accepteren……iemand ervaring met zoiets?