met Karwei voordelig naar de Efteling

  • Lois

    Speciaal voor KARWEI KAART-houders

    Met je KARWEI KAART kun je op zaterdag 16 november en zondag 17 november 2013 al naar de KARWEI-dagen in de Winter Efteling. De Winter Efteling start officieel op maandag 18 november. T/m zondag 3 november 2013 ontvang je bij elke 15.- een KARWEI Winter Efteling-voucher bij de kassa.

    Met 2 KARWEI Winter Efteling-vouchers en een eigen bijdrage van 7.95* bestel je al een ticket. Dit is inclusief gratis parkeren en een plattegrond van de Efteling, op=op. Ook hebben we wekelijks speciale actieproducten, daar ontvang je zelfs dubbele KARWEI Winter Efteling-vouchers bij.

    *exclusief servicekosten à 0.75

    https://www.karwei.nl/efteling

  • Isa78

    Heb 2 Karwei codes liggen, die gebruikt kunnen worden voor het bestellen van één toegangskaart voor de Winter Efteling op 24 november a.s. met een bijbetaling van € 7,95.

    Iemand die de codes kan gebruiken?

    Groetjes, Isa

  • karin

    moet even naar voorwaarden kijken

    want volgens mij zijn ze gekoppeld aan de karwei kaart en moet je ze bij karwei kopen

    zo begreep ik het te minste!

  • Isa78

    @Karin, dat klopt. Je dient je Karwei kaart nummer bij de hand te hebben en je koopt ze inderdaad via de website van Karwei.

  • Isa78

    Ter info: Codes zijn inmiddels vergeven!

  • Teckel00

    @Isa78: Hartelijk dank. Toch wil ik ze weer doorgeven; ik hoopte dat ik nog 1 kaart voor as zaterdag kon bestellen maar die zijn op. Er zijn nog kaarten voor zondag 24 november. Iemand interesse in 2 codes?

  • Angie

    Ja ik zou ze heel graag van je ontvangen.

    Ben nu net bezig kaartjes voor 24-11 te bestellen.

    Super bedankt alvast!!

  • ~*~ Kimberly ~*~

    In mijn mailbox een leuke code voor de efteling:

    Koop voor 31 januari 2014 een ticket met actiecode EXTRA2014 en ontvang gratis een drankje, een muffin, frites met snack en 20% korting op een souvenir.