gratis Heinz Curry Gewurz

  • E

    Hetzelfde, nieuwe foto gemaakt op 12 april en daarna iets meer gehoord. En dat voor een bedrijf als Heinz, slechte actie.

  • Where

    ik heb die mail gisteren ook gehad, ik heb de bon opnieuw gescand. De oude was volgens mij hartstikke duidelijk, het enige wat ik kan ontdekken is dat er alleen “curry” op staat en geen merk of zo.

    Ik heb erbij gezet dat ik er niets aan kan doen wat de winkel op de bon zet, mocht dat het onduidelijke zijn. Ik koop een product met halslabel en weet van tevoren niet hoe het op de bon staat.

  • Machteld

    Ik heb gisteren ook zo'n mail gehad. Ik had gelukkig de kassabon nog en het actielabel. Ik had eerst de kassabon wat opgevouwen, omdat de kassabon heeeel lang was. Maar datum, product en totaal bedrag zag je er wel op.

    Nu heb ik toch maar die hele kassabon gefotografeerd en in de mail erbij vermeld dat de hele kassabon niet goed te lezen is, doordat hij zo lang is. Foto van het product en de label er nog bij gedaan.

    Heel vreemd, de vorige foto van de kassabon was ook duidelijk, maar volgens hun moest de kassabon in zijn geheel op de foto!

    Willen ze zien wat ik nog meer in de supermarkt koop??!! ::o

  • Marry

    Ik wacht ook nog steeds.. Gisteren via fb contact gehad. Ze hebben het doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Foto insturen voor de 2 e keer inmiddels ook al 3 weken geleden.

  • marjanneke1967

    Ik heb er een mailtje aan gewaagd…

  • katinkat

    Ik heb mijn geld terug,. Moest dus ook een nieuwe foto toesturen, maar mijn oude was echt duidelijk. Dus dezelfde foto nogmaals gestuurd, en nu is ie wel goed, wat een gezeur daarvoor.

  • marjanneke1967

    Ook hetzelfde probleem gehad…maar toch eindelijk uitbetaald gekregen

  • Machteld

    Hier ook! Ik heb nu, na het voor de 2e keer inzenden van de kassabon, mijn geld terug gestort gekregen!

  • lijsje25

    Heinz treft geen blaam. Het is uitbesteed aan een extern bureau.

    Ook ik heb wat heen en weer gemaild. Tenslotte maar een klacht ingediend via de consumentenservice van Heinz.

    Meteen een keurig mailtje terug. Met excuses.

    En inderdaad afgelopen dinsdag bijgeschreven+ een mooi pakket van Heinz zelf met produkten van hen.

    Keurig opgelost door Heinz.

  • Marry

    Nou dan heb jij geluk gehad. Hier ook heen en weer gemaild, maar geen pakket…