Krijg nu de Tijdschriften digitaal cadeau!

  • Marry

    Libelle is jarig en dat willen we graag met u vieren! Daarom krijgt u nu Libelle digitaal cadeau. Zo kunt u op elk gewenst moment de Libelle lezen op uw iPad of Android-tablet, wel zo handig!

    Maak kennis met digitaal lezen

    Digitaal lezen is leuk voor onderweg en bijvoorbeeld op vakantie. Zo leest u op het moment dat het u uit-komt en wanneer u wilt, zonder een exemplaar te hoeven missen!

    Leuke extra’s digitaal

    Digitaal heeft Libelle leuke extraatjes zoals: achter de schermen filmpjes, extra foto’s, muziek, de mogelijkheid artikelen direct te delen op sociale media en nog zo veel meer!

    Uw gratis Libelle, volg enkele eenvoudige stappen:

    1. Maak een persoonlijk Tijdschrift.nl-account aan op www.tijdschrift.nl. Indien u al een account hebt, kunt u direct door met stap 2.

    2. Log in op www.tijdschrift.nl en ga naar editie 9 van Libelle.

    3. Klik op de button met de tekst ‘ik heb een kortingscode’.

    4. Er verschijnt een vouchercodevenster. Vul hier de code Libelle80jaar40 in.

    5. Download de Tijdschrift.nl-app in de App Store of Play Store en log in. U vindt de digitale Libelle in de kiosk bij de knop ‘tijdschriften’.

    Wij wensen u veel leesplezier!

  • nicole68

    Bedankt!!

  • erwinmarloes

    Leuk, dankje!

  • Marry

    Wil je digitaal lezen eerst proberen?

    Ga naar www.tijdschrift.nl/gratis en wissel kortingscode PAKKETEM2014 in voor een gratis digitaal tijdschrift.

    Voor heel veel verschillende losse nummers van tijdschriften te gebruiken

  • erwinmarloes

    Bedankt! Leuk voor de vakantie op mijn tablet.

    Nog een tip: Spaar je codes van optimel, campina of van de tijdschriften van Sanoma. Voor 3 codes (15 punten) kun je ook een tijdschrift aanvragen. Ik ben dus al flink aan het sparen voor de vakantie!

  • Marry

    Heb je een link daarvan? Ik heb ook punten van optimel, maar kan nergens vinden hoe ik die kan inleveren voor een digitaal tijdschrift

  • erwinmarloes

    @ Marry…. huh? Nou, ik kan het ook niet meer vinden….

  • Marry

    @erwinmarloes, dan zal het wel een tijdelijke actie geweest zijn…

  • erwinmarloes

    Ik heb deze mail ontvangen.

    ……

    Met de codes 2014DIGIKADO1 en VOUCHERDIG2014 kun je een gratis digitaal tijdschrift uitzoeken. Kijk voor alle beschikbare titels en informatie over het activeren van deze codes op www.tijdschrift.nl/gratis.

    Ik denk dat het algeheel geldende codes zijn! Veel plezier ermee!

  • Marry

    Heb de mail ook ontvangen en precies dezelfd codes.