Gratis deksel

  • Marry

    Ik kan de code helemaal niet gebruiken. Krijg steeds een foutmelding code niet gevonden

  • Natasja79v

    code is niet meer geldig, max aantal x gebruikt.

  • Marry

    Via fb een berichtje gekregen van mepal dat het echt om een deksel gaat voor het doosjes wat je bij de wij jone ouders gekregen hebt

  • moontjemoon

    Hier wordt deze morgen geleverd :)

    Ben er blij mee, kids hebben geen namen die je zo in de winkel tegenkomt…

    Trommels genoeg van Mepal in huis waar deze op past!

  • caafje

    Ik mag de bestelling morgen bij mezelf gaan bezorgen (:D

  • B2B

    Ik lees op een andere site dat sommige hem niet krijgen omdat ze niet op de lijst staan van mensen die een doos gekocht hebben.

    Het kan dus nog fout gaan. Al hoewel ik wel een verzendmail gehad heb. Maar dat was bij die mensen ook. Goed dat ik nog niets gezegd had tegen de gene aan wie ik hem kado wilde doen :)

  • moontjemoon

    lijkt me ook niet kunnen, want ken ook mensen die de code aan iemand gegeven hebben als cadeau omdat ze deze zelf niet gingen gebruiken.

  • Marry

    Ik heb via fb bericht gekregen van mepal, men heeft inderdaad een lijst, mocht je de code nog niet ingevuld hebben controleren ze op de lijst of je erop staat. En dus het doosje al gekregen hebt via de wij. De deksel sturen ze dan na. Er was veel misbruik van gemaakt.

  • aktie

    Beste,

    We hebben je bestelling ontvangen van de Mini deksel met de kortingscode van Wij.

    Bij Wij Jonge ouders kon je een cadeaudoos bestellen. Hierin zat ondermeer een Campus Mini zonder deksel met een code om de deksel er zelf bij te ontwerpen.

    Ik zie je niet op de lijst staan van mensen die zo’n cadeaudoos besteld hebben. Helaas kunnen we de deksel dan ook niet kosteloos aan je opsturen. Mocht je deze doos wel bij Wij besteld hebben dan verneem ik dat uiteraard graag van je.

    Uiteraard kun je altijd zelf een leuke Mini Campus ontwerpen en bestellen. met de kortingscode ZEND-14 betaal je tot 15 oktober geen verzendkosten.

    Met vriendelijke groet,

    Mariette van der Vuurst

    Het MyMepal Team

    My-Mepal-final-logo300px

    Nijverheidsweg Noord 130-19

    3812 PN Amersfoort

    033-4481097

  • caafje

    Die mail kreeg ik nu ook ‘aktie’, verstuurd door een stagiair die nog veel moet leren: een heleboel email adressen staan open en bloot, niet dat ik er misbruik van wil of zal maken, maar het staat als bedrijf zijnde niet netjes om dit zo te doen.