LIHL-boekjes

  • Bibi

    Vanaf vandaag kunnen ze weer in je brievenbus vallen (als je mazzel hebt, je kan je er niet voor inschrijven), de kortingsbonnen boekjes!!

    Er zitten 7 bonnen in voor een gratis product en Appie doet niet meer mee……….

  • AnnemF

    Ik ben benieuwd, ik had de bonnen de vorige keer. Jammer dat AH niet meer meedoet :S, want dat was korting op korting.

  • erwinmarloes

    Appie doet niet meer meeeeee? Dan vind ik het niet meer leuk…..

  • Chris Dekkers 1974

    Idd super jammer dat NL grootste grutter niet meer mee doet……daar kon je vaak leuke deals krijgen als je een bon/actie combineerde (bijna net zoals bij Extreme couponing was het af en toe).

  • Sophie100

    Na een jaar de bonnen niet meer gekregen te hebben, vond ik ze vandaag in mijn brievenbus. Bij Kruidvat is de Mr Proper in de aanbieding voor 98 ct per stuk. Als je er 2 koopt en de bon voor een gratis fles inlevert, zou je eigenlijk 2 gratis flessen krijgen. Weet iemand of Kruidvat het toelaat om korting boven korting te gebruiken?

  • Marry

    Nee dat gaat niet bij Kruidvat

  • Chris Dekkers 1974

    Nee idd bij de Kruitvat werkt het niet, en bij de Jumbo ook niet. Daar telt de kassa er gewoon weer een bedrag bij op.

  • carlaM

    na jaren niks meer ontvangen te hebben, vandaag weer een boekje.

    Echt heel veel gratis op te halen.

  • minie

    hier vandaag het boekje in de bus voor de vorige bewoonster. Die hou ik dus mooi zelf. diverse gratis artikelen, fijn zeg!

  • testpiet

    Hier is het Sand mannetje wel geweest maar helaas weer voor het LIHL boekje