LIHL-boekjes

  • carlaM

    in eerste instantie kreeg ik de ariel pods niet bij 2 gratis artikelen. Ben dus naar huis gegaan.

    Las hier op de site dat sommigen mensen ze wel kregen. Was net even weer in de winkel en vertelde dat. Hij gaf mij nu ook een doos Ariel mee en zei ik mail wel even naar het hoofdkantoor. Het moet wel overal hetzelfde zijn.

  • raiza16

    hier ook de shampoo's bij de kruitvat gehaald moet om de ariel vragen maar kreeg ze wel dus helemaal happy

  • Studente87

    Check de kassabon mensen. Op de kassabon staat of je recht hebt op dr ariel pods of niet.

  • MaartjeG

    Zojuist 2 boekjes gekregen van buren: helemaal blij mee. Tot wanneer duurt die actie van Kruidvat?

    Edit: Antwoord al gevonden (5 oktober).

  • couponoma

    Wie zelf de gratis shampoo's en tandpasta niet nodig heeft kan ze ook doneren aan de voedselbank of aan Warm Hart voor de Ouderen (https://www.facebook.com/groups/warmhart/)

  • Angel

    Studente87 Schreef:

    ——————————————————-

    > Check de kassabon mensen. Op de kassabon staat of

    > je recht hebt op dr ariel pods of niet.

    nou dat zegt dus ook nix, ik had recht op 1 maar ik krijg toch echt geen gratis pods mee hoor bij de ingeleverde bonnen, je kan hier lullen als brugman maar gratis spullen en ook nog eens gratis extra pods erbij dat kan toch echt niet hoor! is hier gewoon telkens t antwoord!! ??

  • Angel

    carlaM Schreef:

    ——————————————————-

    > in eerste instantie kreeg ik de ariel pods niet

    > bij 2 gratis artikelen. Ben dus naar huis gegaan.

    > Las hier op de site dat sommigen mensen ze wel

    > kregen. Was net even weer in de winkel en vertelde

    > dat. Hij gaf mij nu ook een doos Ariel mee en zei

    > ik mail wel even naar het hoofdkantoor. Het moet

    > wel overal hetzelfde zijn.

    ga ik denk ik ook maar eens een mailtje aan wagen want ik krijg t echt niet voor elkaar dat ik gratis pods krijg hiero!!!

  • aktie

    Angel Schreef:

    ——————————————————-

    > Studente87 Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > Check de kassabon mensen. Op de kassabon staat

    > of

    > > je recht hebt op dr ariel pods of niet.

    >

    >

    > nou dat zegt dus ook nix, ik had recht op 1 maar

    > ik krijg toch echt geen gratis pods mee hoor bij

    > de ingeleverde bonnen, je kan hier lullen als

    > brugman maar gratis spullen en ook nog eens

    > gratis extra pods erbij dat kan toch echt niet

    > hoor! is hier gewoon telkens t antwoord!! ??

    Hier geen enkel probleem kreeg ze zo mee.

  • meriam

    Hier geen enkel probleem met de gratis pods. Twee keer shampoo gekocht en pods op kassaband erbij gelegd en alles was gratis. Leuk shoppen zo!

  • Free

    Weet iemand of er bij de LIHL kortingsbonnen van najaar 2013 ook bonnen voor gratis producten bijzaten of waren het alleen kortingsbonnen?

    Of zit er bij elke editie (voorjaar/ zomer/ najaar) altijd bonnen bij voor gratis producten?