Het was leuk hier! Bedankt allemaal! -geen nood ;)

  • Gino

    Morgen de laatste dag op het prikbord.

    Uiteraard ga ik proberen mee te doen met het nieuwe. En als dat te onoverzichtelijk word, dan maar eens kijken of ik zelf een prikbord opstart. Maar eerst gewoon het nieuwe forum. :)

    Bedankt allemaal op dit prikbord. Het was een leuke tijd met vele gratis producten. En natuurlijk soms best veel gelachen!

    Update beheerder:

    Morgen post ik hier gewoon de link naar het nieuwe forum. Wees gerust, we zien elkaar gewoon weer terug! :D

  • Gitje

    Helemaal mee eens.

  • Jan

    Hoi Gino,

    Heb ik wat gemist?

    Gr Jan

  • Sandra70

    Allemaal bedankt hier!!

    Ik ben er zeker weer bij op het andere forum!!

    Tot daar.

    Groet Sandra 70

  • Gino

    Ja Jan. Vanaf Woensdag geen prikbord meer

  • Sjaak van de Hoek

    Helemaal mee eens

    Jammer maar helaas

    Allemaal bedankt voor de tips

    Mvg. Sjaak

  • Jan

    Waar kennen we jullie weer vinden want eerlijk is eerlijk wat hebben jullie ons op de hoogte gehouden van leuke dingen.

    Bedankt Gino.

    Gr Jan

  • pepita31@gmail.com

    Owww wat word het adres van het nieuwe?

  • dicky23

    Serieus, als Gino de nieuwe beheerder gaat worden, ben ik echt weg (en wrs een grote groep met mij).

    Iemand die iedereen schoffert en acties maar al te graag afkraakt als het niet in zijn straatje past hebben wij niks aan. Ik ben tevreden met de huige beheerder. Dus hopelijk blijft dat zo!

    Ik hoef geen AH taferelen of scheldpartijen hier van meneer Gino. De doordewinterde prikker weet waar ik het over heb…

  • Gino

    Heye wat loop jij hier opeens te roeptoeteren?

    Heb je speciaal een account aangemaakt hiervoor?

    Ahhh, wat ben je dan triest! 1 post maar.

    Ik moet echt lachen van je bericht. Iedereen schofferen en afkraken? Ik dacht het toch even niet!

    AH taferelen? Scheldpartijen? Ik weet niet waar je het nu opeens over hebt. Ga lekker iemand anders vals beschuldigen. :)

    Oja, lees eens beter de OP

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.