Het was leuk hier! Bedankt allemaal! -geen nood ;)

  • dicky23

    Ontkennen is jou inderdaad ook niet vreemd. Zoals gezegd, de prikker die langer meedraait weet precies waar ik het over heb. AH bonnen jatten van andere fora en hier posten, mensen beledigen en uitschelden etc.

    Ik lees mee, ik post nooit. Maar ik vind het wel balen als ik straks zo'n beheerder krijg, maar dat gaat hopelijk toch niet gebeuren. Leer eerst maar even netjes met mensen om te gaan voordat je beheerders aspiraties heb.

  • Gino

    Jaja stoer hoor. ^^

    Gelukkig weten de volwassen mensen hier wel beter en wordt jouw bericht hopelijk versnippert.

    Terugkomend op de AH bonnen: Die waren allemaal van AH, en niet van jou of enig ander fora.

    Noem maar namen, want dat kan je niet.

    Verder maak ik aan jou geen woorden vuil.

  • jolanda

    Gino en alle anderen heel erg bedankt

    Voor alle super leuke acties (tu)

  • dicky23

    Inderdaad geen woorden aan vuil maken, gewoon Gino in de zoekbalk intikken en de posts van jou even doornemen… zucht. P.S. dat AH gebeuren is de beheerder hopelijk ook niet vergeten, wat een triestmakerij was dat.

  • dicky23

    Nog even een aantal leuke citaten van jou (pagina 2 bij Gino in de zoekbalk intikken):

    Ik heb nog wel een tip: OPHOEPELEN

    Zulke mensen moet je in het echt ontmoeten en eens flink ondersteboven hangen.

    Waar haal je het lef vandaan

    Rot op met je ajax fan :X

    En zo kan ik nog even doorgaan… wat een leuk mens NOT

    Als we zo'n beheerder willen die zich zo uitlaat…

  • Gino

    Beter dan jou. ^^

    leuk dat je citaten pakt waar het onderwerp niet van bestaat. Deze reacties waren puur bedoelt tegen spammers die hier de boel kwamen verkloten. Verbaast mij niets dat jij dat ook was met de zoveelste kloon.

    Maar nogmaals, zet je bril eens op

  • dicky23

    Geen woorden aan vuil maken? Juist ja…

    Het gaat om de hele toon die je aanslaat elke keer, zo ook deze posts hier.

    Lang leve de huidige beheerder, altijd netjes zonder scheldpartijen. Hopelijk gaat die nog lang door!!!!

  • Stokroosje

    Gino, als jij de beheerder bent geweest , wil ik je bedanken voor alle leuke acties.

    Er zijn een aantal andere sites met gta's , maar deze vond ik de beste.

    Wat wordt het nieuwe adres?

    Houd ons aub op de hoogte.(tu)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.