nu ja, kreeg ik net een telefoontje van de plaatselijke bloemist, ze wilden zaterdag een bos bloemen bezorgen bij mijn vriend, maar hadden het verkeerde huisnummer, die man waar ze het wilden leveren was niet thuis en kreeg een briefje in zijn bus en belde vandaag de bloemist, dat hij geen bloemen had besteld en ook een ander achternaam had
nu hadden ze al contact opgenomen met de bloemist in Den Haag, die de opdracht had gegeven waarschijnlijk in naam van de Telegraaf…die moesten een hele lijst met adressen overtikken, maar blijkbaar was bij het overschrijven onze huisnummer niet goed doorgekomen…ik weet wel zeker dat ik het goede huisnummer had opgegeven bij de telegraaf
de bloemist vroeg aan mij, wat ze nu met het bos bloemen moest doen dat ze zaterdag wilden leveren….of ik het zelf wou komen halen, of ik het nog wou….een beetje raar allemaal, want ze waren van mening dat ze de opdracht goed hadden uitgevoerd….uiteindelijk komen ze morgen nog een keer langs……ik hoop maar dat ik geen oude bloemen krijg, want die mevrouw was al een beetje boos aan het worden, dat ze zoveel werk ermee had…maar ik kan er toch ook niets voor