Gratis bos bloemen laten bezorgen

  • Hiddo

    Het ziet er uit alsof De Telegraaf gratis een boeket bloemen bezorgd bij iemand van je keuze. Mij lijkt het alleen te mooi om waar te zijn en lijkt me dat het een soort van prijsvraag is.

    Weten mensen hier meer van?

    Je kan het in ieder geval uitproberen:

    http://vrouw.telegraaf.nl/spel/2826089/_Doe_het_met_een_bloemetje__.html

  • Annett

    ik heb hieran meegedaan, maar (nog) geen bloemen ontvangen…als je na het datum kijkt van het artikel (wo 03 jan 2007, 16:31) is de actie al van begin januari en nu kan je de link ook niet meer via http://vrouw.telegraaf.nl/ vinden

    ik dacht ook, he, zo als het er staat krijgt iedereen een bos bloemen, maar denk dat het een foutje is

  • Annett

    ik heb trouwens een paar dagen na verschijning mee gedaan, toen stond de link nog op de website

  • Beheerder gratis.pagina.nl

    Bovenin de pagina staat:

    Home > Lifestyle > vrouw > spel

    Waarschijnlijk dus idd een spelletje/prijsvraag. Meedoen kan geen kwaad lijkt me, maar ga er niet van uit dat je (schoon)moeder ook daadwerkelijk het bloemetje ontvangt!

  • Annett

    nu ja, kreeg ik net een telefoontje van de plaatselijke bloemist, ze wilden zaterdag een bos bloemen bezorgen bij mijn vriend, maar hadden het verkeerde huisnummer, die man waar ze het wilden leveren was niet thuis en kreeg een briefje in zijn bus en belde vandaag de bloemist, dat hij geen bloemen had besteld en ook een ander achternaam had

    nu hadden ze al contact opgenomen met de bloemist in Den Haag, die de opdracht had gegeven waarschijnlijk in naam van de Telegraaf…die moesten een hele lijst met adressen overtikken, maar blijkbaar was bij het overschrijven onze huisnummer niet goed doorgekomen…ik weet wel zeker dat ik het goede huisnummer had opgegeven bij de telegraaf

    de bloemist vroeg aan mij, wat ze nu met het bos bloemen moest doen dat ze zaterdag wilden leveren….of ik het zelf wou komen halen, of ik het nog wou….een beetje raar allemaal, want ze waren van mening dat ze de opdracht goed hadden uitgevoerd….uiteindelijk komen ze morgen nog een keer langs……ik hoop maar dat ik geen oude bloemen krijg, want die mevrouw was al een beetje boos aan het worden, dat ze zoveel werk ermee had…maar ik kan er toch ook niets voor

  • Annett

    vanmiddag werd een mooi bos bloemen bij mij bezorgd, toch nog goed gekomen….

  • Lois

    Gisteren bij terugkomst van het boodschappen doen stond er voor de deur een prachtig boeketje in een emmertje water.

    Het is echt een heel schattig boeketje met paarse en roze en veel groen.

    Echt een leuke verrassing van de Telegraaf.

    Gr, L*DIS