DOVE Moment

  • fleur

    Zijn er al mensen die inmiddels hun dove moment hebben ontvangen?

    Ik nog niet!!….

    Ik heb al div. keren gebeld, maar als je ze belt, dan krijg je een antwoord apparaat, en je krijgt dus niemand te spreken.

    Vervolgens geb ik ze gemaild…. maar dit is inmiddels ook 3 weken geleden, en ook hier geen reactie op gekregen.

    Ik heb vervolgens Dove zelf gebeld.

    Zij gaven mij een telefoon nummer…. ik heb dit nummer gebeld, en vervolgens geven zij mij weer het telefoonnummer wat ik als 1e heb gekregen. waar niemand opneemt!

    Op deze manier wordt je dus aan de lijn gehouden.

    Dit alles duurt al van af 26 november 2007!

    Nog een paar weken , en dan zijn we 3 maanden verder!!

    ( als alles volgens de planning had gelopen, had ik binnen 2 weken al bericht van TLC moeten hebben…

    De dove momenten ( datums)die ik had opgegeven die zijn inmiddels verstreken…

    ik ben dus benieuwd hoe ze dit gaan oplossen!!

    Eerlijk gezegd ben ik bang dat ik niets ga krijgen!

    Graag hoor ik jullie reactie( s)

  • greetje

    Hoi,

    Ik heb inmiddels een telefoontje gehad dat ik begin maart een voucher krijg waarmee ik in mijn eigen woonplaats naar de kapper kan. Wel op een datum die zij voor je af spreken.Dit telefoonnr heb ik voorje.0102040233.

    Ik heb daar heen gebeld en zij hebben mij later teruggebeld.

  • Annett

    Radar ontving de afgelopen week diversen over een actie van Dove. Het bedrijf had rond de feestdagen een actie zodat je jezelf en een ander kon laten stralen door 10.000 Dove Beauty Cadeau's uit te delen. Door een Dove cadeau verpakking te kopen bij Trekpeister of Kruitvat en een unieke actiecode in te vullen op de site, kon je een GRATIS beautymoment ontvangen.

    Door een grote aantal recaties en een fout in het systeem kregen de gelukkigen geen reactie en of werden niet terug gebeld om hun beautymoment in ontvangst te kunnen nemen.

    Dove betreurt de sitauatie en erkend ook de problemen, en hebben ons toegezegd dat de klachten binnen twee weken verholpen zullen zijn. Dames die al een voucher hebben ontvangen maar verder niks meer hebben gehoord,krijgen een persoonlijke brief. Nadere informatie is te vinden via www.dove.nl.

    http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1186

  • Annett

    de link van dove klopt niet in het berichtje van radar

    http://www.dove.com/nl_nl/nl_nl/index.html

    heel vervelend om zo lang te moeten wachten zonder een berichtje van dove, maar ik denk wel dat het nog goed komt

  • Hiddo

    Op het prijsvragen prikbord heeft Yvonne vandaag de volgende brief ontvangen:

    Onlangs heeft u meegedaan aan een actie van Dove “Maak kans op 1 van de 10.000 Beauty Momenten”.

    De afwikkeling van deze actie verloopt niet naar wens en willen u een alternatieve prijs aanbieden.

    Bijgesloten een VVV Iris Cheque t.w.v. €25,00.

    http://beta.prikpagina.nl/read.php?f=802&i=627339&t=627339#reply_627339

  • Lois

    Klopt een vriendin van mij ook maar die had 2 Beautymomenten gewonnen.

    Zelf nog niets gezien/gehoord.

    Gr, L*DIS