Alleen vandaag! Special Edition DVD “Kruistocht in Spijkerbroek”

  • Hiddo

    Alleen vandaag!

    Gratis DVD 3 disc inclusief pc-game van de bioscoopkraker “Kruistocht in Spijkerbroek”

    Krijg helemaal gratis deze Special Edition DVD 3 disc als je je vandaag inschrijft voor de nieuwsbrief!

    In de winkel betaal je voor deze DVD € 24,95. Bij Dagknaller krijg je ‘m cadeau!

    Dagknaller heeft elke dag één spectaculaire aanbieding en nu ben jij altijd als eerste op de hoogte.

    http://www.speurders.nl/dagknaller/inschrijven.php

  • marjolein

    IK heb het gehaald.

    SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Hiddo

    Ook vandaag kan je je nog inschrijven.

    http://www.speurders.nl/dagknaller/inschrijven.php

  • jan

    Hallo op welke afdeling van de V&D kan de Dvd ophalen.

    Zijn er nog wel voldoende Dvd's op voorraad?

    Woon niet dichtbij een V&D vandaar.Hiddo schreef:

    >

    >

    > Ook vandaag kan je je nog inschrijven.

    >

    > http://www.speurders.nl/dagknaller/inschrijven.php

  • Hiddo

    Ik ben toevallig net langs geweest bij V&D. De DVD ziet er goed.

    Je kan de dvd ophalen aan de balie/kassa van Geluidsdragers (meestal in de kelder van V&D).

    Toen ik er kwam stond er een grote rij met allemaal mensen die de dvd op kwamen halen, maar na mij was de rij vrij geslonken. De vrouw achter de kassa zei dat de dvd's hard liepen maar dat ze er nog meer dan genoeg op voorraad hadden.

    Ik zou dus niet pas op 2 maart langs gaan, maar voor de komende dag(en) hebben ze nog wel wat op voorraad denk ik.

  • Jan

    Hoi Hiddo bedankt voor de info.

    Ik heb nog een ander vraagje word de code gescand om de DVD te krijgen want het mailtje wat ik uitgeprint is erg klein en dan weet ik niet of een scanner dat goed kan lezen.

    Woensdagmiddag zal het wel eens druk worden bij de V&D

    Groeten Jan

  • bambi81

    Nou wees daar niet zo zeker van dat nog alles op voorraad is. Ik ben vandaag na mijn werk in Maastricht gaan kijken, daar waren ze allemaal al lang en breed op. In Heerlen hadden ze er ook nog maar een paar blijkbaar…heel gek als ik overal op andere fora lees dat sommige V&D's de dvds nog binnen moeten krijgen en dat ze in Maastricht al op zijn…

  • Hiddo

    Volgens mij werd er zelfs niet echt naar de code gekeken. Er werd alleen aan mijn uitgeprinte mailtje een of ander kaartje geniet. De persoon voor mij had 3 uitgeprinte mailtjes meegenomen en die kreeg ze zonder commentaar mee (ook zonder het checken van de code). Gewoon proberen zou ik zeggen. Aan onderstaande reactie van bambi81 te lezen is er dus wel noodzakelijk om snel langs te gaan.

  • Jan

    Hallo Hiddo,

    In het filiaal in Amersfoort hadden ze nog Dvd's op voorraad en ik hoefde er niet voor in de rij te staan.

    Men keek oppervlakkig naar de bon omdat er problemen waren met die codes.

    Door de geringe voorraad 1 Dvd per klant.

    Mijn buurman wilde die Dvd ook wel maar nu brand ik hem wel even op een DVD

    Succes verder met inleveren.

    Groetjes Jan

  • Marjolein

    ik heb er 2 tergelijk meegenomen en mijn vader ook.

    Ze krijgen allen een goede bestemming. In deventer zeiden ze maandag dat ze dozen vol hadden gekregen.