Gratis Lotto.

• Willem

Ja dan moet je wel elke dag bij de radio gaan zitten luisteren van 5 tot 9 uur 's morgens. Heb jij trouwens al wat gewonnen met je gratis lot? Ik dus niet zoals je al hebt kunnen lezen en ik wordt nu elke dag platgebeld maar ik neem geen anonieme telefoontjes op zonder nummervermelding.

• l.h.muller

ik had ook graag meewillen doen met dat gratis lot maar was hier helemaal niet van op de hoogte gesteld .waarom niet.nu ben ik wie weet wat misgelopen.en waarom hebben jullie zonder bericht het bedrag per aut.maandlotto wel verhoogd.dat kan dus wel.gaarne antwoord op deze.want dit is ook zonder bericht gedaan,.of was die actie alleen om nieuwe mensen aan te trekken?werkt alleen voor mensen die denken er mee uit de shit te kunnen komen.verkeerde manier van jullie.hoop antwoord van jullie

• Willem

Beste L.H. Muller je zult op deze startpagina nooit antwoord krijgen van een instantie laat staan de Lotto, alleen maar van je medeprikkers. Laat ik je een tip geven, dien altijd een contract of abonnement uit en zeg het altijd op tijd op want trouwe abonnees worden nooit beloond. Neem een nieuw abonnement of contract hooguit voor 1 jaar en je krijgt de mooiste kado's.

• Calysson

“Nooit een reactie van een instantie laat staan de Lotto”?

Toevallig werk ik toch echt bij de Lotto.

Dus als er vragen zijn stel ze maar!

• erika

hell leuk zo een actie allen noeg geen lot ontvangen