3 weken De Telegraaf voor 3 euro

• Hiddo

Gelezen op Xgratis:

Op vrijdag 29 februari kan je alleen tussen 0:00 en 11:00 een proefabonnement van 3 weken aanvragen op De Telegraaf voor slechts € 3,-! Zorg dat je de aanbieding niet mist en schrijf je in voor de herinneringsmail of bookmark alvast http://www.xgratis.nl/telegraaf !

Niet helemaal gratis, maar dat scheelt niet veel! ;):)

• Willem

Hiddo bedankt voor je tip.

• Hiddo

Jahoor, heb zojuist het abonnement weten aan te vragen. Yes!

• Willem

Ja ik ook, maar ik kreeg geen automatisch emailverzoek dat ik enige dagen geleden al gedaan had.

• Ferdy

Moet je het eigenlijk ook opzeggen? Groetjes Ferdy

• Willem

Nee het houdt automatisch op, ik denk dat ze vooruit willen lopen op de wettelijke bepalingen die er aan zitten te komen wat dat betreft.

• Hiddo

Volgens mij houdt De Telegraaf jaarlijks een zo'n superactie op internet (vorig jaar was het halverwege maart). Van mij mogen ze het gerust vaker doen :)

Wat voor wettelijke bepalingen komen er dan aan? Zitten toekomstige superacties er dan niet meer in?

• Willem

De wettelijke bepalingen houden in dat als je een abonnement neemt op een krant of tijdschrift, dat er dan niet stilzwijgend verlengd gaat worden, dus het betreffende blad moet jou dan vertellen dat de gewenste termijn voorbij is en niet stiekem stilzwijgend een nieuwe termijn eraan toegevoegd gaat worden.

• Hiddo

Mooi, klinkt als een goede verbetering van de wet.

Maar in dit geval met de Telegraaf wordt er toch sowieso niet verlengd, dus hopelijk komen dit soort acties nog een stukje vaker in de toekomst.

• Willem

Trouwens ik heb hem nog steeds niet ontvangen.