Omo en Robijn klein en krachtig proefjes

• Annett

Omo en Robijn hebben nieuwe vloeibare wasmiddelen ontwikkeld, er zijn volgens mij in totaal 4 nieuwe varianten (voor bonte en witte was)

vandaag zag ik dat ze bij de Plussupermarkt een speciaal display hadden voor de nieuwe Omo en Robijnflessen en bovenin lagen 2 verschillende soorten gratis proefjes, dus misschien is deze actie ook in jullie supermarkt

ik had er van elk soort één gepakt, maar bij de kassa zei de caissière dat het maar één per klant was (stond trouwens nergens) …nu ja ik was er nog samen met mijn vriend boodschappen aan het doen, maar had geen zin in discussie…

• Annett

oh aan de proefjes zitten ook coupons voor een 50 % geld terug actie bij aankoop van een fles Robijn of Omo ( niet in combinatie met andere aanbiedingen en de kassabon bewaren, want die moet je samen met de coupon insturen)

• Hiddo

Ah, leuk. Zal morgen ook eens bij mij in de supermarkt (Bas vd Heijden) kijken of ik een proefverpakking kan vinden, maar ik ben bang van niet.

Afgelopen vrijdag hingen er bij de kassa van AH wel kartonnen bakken waar je Läkerol uit kon proberen. Helaas waren die bakken al leeg, maar misschien dat ze regelmatig bijgevuld worden.