De gratis enveloppen van Gratis Post zijn weer aan te vragen.
Op dit moment zijn er nog ruim 1.000 setjes over:
http://www.gratis-post.nl/
(Met dank aan de tip van Annet: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=3274&i=251&t=251 )
leuk heb ook weer aangevraagd, maar ik ben eigenlijk ook benieuwd wat met mijn andere aanvragen uit het verleden (vorig jaar) gebeurd, toen kon je volgens de voorwaarden elke week aanvragen en kwam steeds de mededeling dat de aanvragen op volgorde worden behandeld als weer nieuwe enveloppen beschikbaar zouden zijn….nu heb ik niet elke week aangevraagd, maar toch zo 3-4 keer denk ik…
helaas, ze zijn al weer op, maar je kunt alvast reserveren voor de volgende actie
"De campagne van 10.000 gratis enveloppen van EON is gesloten.
klik hier om enveloppen te reserveren voor een volgende campagne.
Iedere reservering wordt beloond met een vakantiebon twv € 55,00"
ik denk dat van deze actie 2000 mensen gebruik hebben gemaakt en iedereen 5 enveloppen krijgt per aanvraag…dan zijn 10000 enveloppen best snel op, binnen 10 uur volgens mij
tja, dat weet ik niet….ik heb tot nu toe één keer gratis enveloppen gehad vorig jaar met “Pearle” achterop, ik weet dat daarna nog een keer enveloppen verstuurd zijn met een andere sponsor achterop en dat deze enveloppen in eerste instantie niet goed waren (blokjescode van de postzegel werd niet herkend door TNT of zo iets), die mensen hebben volgens mij vervanging gekregen en daarna was het heel lang stil, omdat de bedrijven hun reclamebudget al hadden ingepland voor 2007, dus pas in 2008 zouden nieuwe enveloppen komen….je kon je wel de hele tijd aanmelden voor enveloppen….maar of die nu alsnog worden verstuurd weet ik niet….het kan ook zo zijn dat ze per account nu één set versturen, ook al heb je vaker enveloppen aangevraagd in het verleden….ik zal het laten weten
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?