Gratis blikje Red Bull (alleen 12 maart tussen 19:00 en 23:00)

• Hiddo

Gisteren een flyer gekregen. Ik denk dat deze aanbieding dus geldt voor iedereen die in Rotterdam woont. Dit staat er letterlijk op de flyer:

Energy Hotline

Binnenkort tentamen en een avondje blokken voor de boeg? Dan kan je wel wat nieuwe energie gebruiken? GEEN NOOD! De Rode Stier zal je van nieuwe energie voorzien…

SMS WOENSDAG 12 MAART TUSSEN 19:00 EN 23 HOUR:

Je naam + adres naar: 06-52483382

Dit is een eenmalige actie.

Je gegevens zullen onder geen beding voor andere doeleinden worden gebruikt.

Een SMS is goed voor één blikje red bull.

• Tessa

Hoe krijg je het blikje dan in bezit? Krijg je die per post, brengen ze hem persoonlijk langs, of kun je het ergens ophalen?

Op zich wel een aparte actie… maar wel grappig hoor!

• Willem

Doe nooit wat via SMS want dan krijg je meestal een door jou betaald antwoord en zit je weer ergens aan vast, kijk maar op de Telecom-pagina's wat de mensen voor moeite moeten doen om van die SMS'jes af te komen.

• Hiddo

Ik weet niet precies wat ik kan verwachten.

Op de flyer stond een scooter afgebeeld, dus wellicht dat ze die per scooter rondbrengen?

Ik heb in ieder geval al een sms als test verstuurd. Dan laat ik nog wel weten of ik daadwerkelijk een blikje ontvangen heb, of een spreekwoordelijke dode mus.

• Hiddo

Jahoor, er werd net bij me aangebeld.

Een jongeman op een Red bull scooter met achterop een dame met koeltas. Kreeg van haar vriendelijk een Red Bull sugar free.

Beetje vreemde actie, maar wel leuk. Het heeft iig gewerkt :)

• Annett

zo laat nog….je woont zeker in een grote stad… ;-)