Paasproeverij bij AH.

• Willem

Morgen 20 maart is er een grote paasproeverij bij AH van 14.00 tot 19.00 uur. Kijk even op hun site welke winkels meedoen, niet alle winkels dus, en dan smikkelen maar:

www.ah.nl/pasen

• Annett

ik was met kerst bij de ah en bij de C1000, moet zeggen dat het bij de ah een beetje tegen viel, er was maar één tafel met verschillende dingen, bij de c1000 hadden ze meer moeite gedaan, maar misschien is dat ook afhankelijk van de vestiging

• Willem

Ja misschien kun je beter naar een grote zaak gaan denk ik, valt er misschien ook meer te proeven.

• Hiddo

En zijn er nog mensen geweest vandaag? Ik had helaas geen tijd.

• Annett

ik was te vroeg, dacht pas eran toen ik al op de fiets zat, heb daarom alleen de tafels zien staan, maar weet niet welke producten je precies kon proeven…dacht iets van fruitsap/drink te zien staan en toastjes, maar had geen zin om te wachten, want ik moest nog verder

• Willem

Ja ik ben geweest en ik zag iets met jam maar daar houd ik niet van en ze hadden diverse toastjes vraag me niet met wat maar het was lekker en bij de koffiebar lagen diverse plakjes cakejes die je kon nemen terwijl je koffie stond te drinken. Ook bij de vleeswaren en kaasafdeling kon je diverse stukjes proeven. Voorts zag ik kleine cupjes met drankjes die ik niet geproefd heb.

• Hiddo

Bedankt, leuk om te horen.

Zo te horen heb ik gelukkig niet al te veel gemist, al klinkt het plakje cake wel lekker :D