Is BIDSTER echt?

• Marjolein

Via xgratis.nl staat bidster

4 euro gratis tegoed als je je aanmeld.

Maar volgens mij is het nep. Kijk maar eens bij de winnaars. Alleen maar scandinaviers. Hoe kan dat?

Kunnen die beter gokken??

De kans is wel heel klein dat er telkens scandinaviers winnen.

Hebben jullie ervaring met BIDSTER

• Annett

heb zelf geen ervaring mee, wel even gegoogled en kwam dit tegen

http://blog.adforesult.nl/site/entries/bidster-n-porsche-voor-een-paar-honderd-euro/

• Hiddo

Ik denk dat je het kan verklaren doordat een aantal acties internationaal uitgezet worden en dat deze site veel populairder is in scandinavie (ze zijn nog maar net in Nederland).

Lijkt mij wel een eerlijke site. Wel natuurlijk opletten dat je niet in de verleiding komt ook je tegoed op te waarderen (of je moet het tactisch eens willen proberen).

Ik heb nu gratis mee gedaan met het bieden op 100 euro speeltegoed en kan nog 2x bieden op dure leuke producten.

• corrie

Waar kan ik me afmelden weet iemand dit ??

• Hiddo

Ik kan het ook niet vinden. Wel zie ik dat je met ze contact op kan nemen door te mailen naar klantenservice@bidster.com of te bellen naar +31 43 85 09 019

(Maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur)

• frank

Ja hoor kijk maar naar Frank vd burg uit denhaag.

Met een bepaalde strategie kan je best wel wat winnen [auto/keuken/comp/tv/ipod/enz,maar het kost wel wat tijd en geld.

Groetjes Frank

• Thomas

Hi Marjolein,

Ik kan je verzekeren dat Bidster echt is. Het feit dat er veel Scandinaviers winnen is omdat het daar langer bestaat en er dus meer spelers zijn.

Elke veiling wordt gecontroleerd door een internationaal bekend accountancy kantoor voor volledige betrouwbaarheid.

Gr,

Thomas

• ceees

Ik ben toch wel nieuwsgierig welk accountancy kantoor dat is.

Kan ik daar een naam van krijgen?

Alvast bedankt!

• Jaap

Ja het is echt, maar je hebt meer kans op www.prijskanjers.nl of dergelijke!