kruidvat: NS dagkaart

  • sterretje***

    is wel geen gratis actie: vanaf 7 sept. t/m 30 sept. 2009 verkoopt het kruidvat weer NS dagkaarten. (bron: link op website NS).

    bij deze kaarten krijg je een actiecode waarmee je tegen korting 1 of 2 NS dagkaarten kunt bestellen tegen korting

    actie kruidvat / ns

  • dinges

    Hé, wat gaaf! Ik dacht dat ik er gisteren nog goed naar gekeken had, naar treinkaartjes, maar niks gevonden. (tu) Bedankt!

  • Jorge

    De NS heeft ook de zomertoer nog in de aanbieding tot en met 13/9 voor € 39,50 2 personen 1ste klas heel Nederland door. Via hun site kun je ook nog € 2,50 korting krijgen. Even Google-en op zomertoer. :)

  • dinges

    Hoi Jorge,

    Ja, dat had ik gezien, maar ik heb ze de 22 ste nodig en dan zijn ze verlopen. En dit is dan ook nog eens €9,50 goedkoper. Toch bedankt!

  • Jan

    http://www.ns.nl/cs/Satellite?c=Menu_C&childpagename=NS2007/Menu_C/KrisKrasMain&cid=1242647287821&pagename=NS2007/Wrapper

    Deze link even kopieren en plakken als het niet lukt en je kan het is nog wel kort maar t/m 13 September reizen met de zomertoer

  • Jorge

    Na de 13de zullen ze wel weer met een nieuwe aanbieding komen. :)

  • Utrechtse Bert

    Volgens mij is de actie die op de site van het Kruidvat staat nog iets goedkoper en zelfs geldig tot 10 januari.

    http://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/content.aspx?content=13010000023047_2_10000000001651&contentcode=2009-37-treinen&ClickID=13235800

  • Jan

    Inderdaad 12,49 per kaart.

    Let op!

    Er zijn bij deze actie 2 verschillende treinkaartjes te koop.

    Het groene kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 12 september t/m 8 november 2009

    Het blauwe kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 14 november 2009 t/m 10 januari 2010

    Voorwaarden

    •Maximaal 4 kaarten per persoon.

    •Kaartje vóór het instappen in de trein afstempelen in de stempelautomaat op het station.

    •Pas na het afstempelen is het kaartje geldig.

    •Eén dag geldig voor één persoon in de 2e klasse.

    •Alleen geldig op één zaterdag of één zondag in de periode van 12 september t/m 8 november 2009 of 14 november 2009 t/m 10 januari 2010.

    •Geldig in alle NS-treinen en ook in de treinen Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia.

    •Kaartje is alleen geldig met aangehechte strook.

    •Geen restitutie mogelijk.

    •Verkoop start 8 september 2009.

    •Het kan zijn dat dit product, ondanks zorgvuldige inkoop, snel is uitverkocht

    •OP=OP

  • Jorge

    Lekker goedkoop dat wel maar alleen in het weekend geldig.

    Je zal kleurenblind zijn.

    B)

  • dinges

    Nee hoor, je kunt ze kopen voor het weekend en voor door de week. Kijk nog maar eens op de link. Hoera!! Nu is er ook nog een beetje geld voor de burgerking. :DBurgerking

    Uh,Jorge, je zult maar slecht kunnen lezen, zoals ik. :o

    Ja, want nu heb ik er niks aan. Ik heb ze nodig voor 22 september 2009 :?