kruidvat: NS dagkaart

  • Jan

    Kijk uit want we halen nu 2 verschillende acties door elkaar.

    De ene kaart moet je bestellen en de andere kaart gewoon bij Kruidvat zelf.

    Actievoorwaarden voor bestelling

    Voor deze actie gelden de volgende spelregels:

    •Het is alleen mogelijk om 1 NS Dagkaart of een setje van 2 NS Dagkaarten te bestellen.

    •De NS Dagkaarten zijn geldig in januari en februari 2010. Van maandag t/m vrijdag na 9 uur en in het weekend de hele dag.

    •NS Dagkaart is geldig in de 2e klas voor één persoon.

    •Per persoon kunt u 1 of 2 NS Dagkaarten bestellen o.v.v. een actiecode. Deze actiecode heeft u ontvangen bij aankoop van een treinkaartje bij Kruidvat in de periode van 7 t/m 20 september 2009.

    •Geldig in alle NS-treinen en ook in treinen van Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia.

  • dinges

    Ha die Jan,

    Ik zag het inmiddels. Die je online moet bestellen zag er ook leuk uit, maar je koopt bij het Kruidvat eerst 1 dagkaart, waarna je vervolgens je actiecodes kunt krijgen van het Kruidvat En dan betaal je via de NS voor 1 of 2 goedkope dagkaarten. Dat is om het allemaal overzichtelijk te houden. ::o Uh, als ik het allemaal goed gelezen heb, dan.. Soms ben ik zo enthousiast dat ik de helft niet goed gelezen heb. Zo klopt het toch? Die je online moet bestellen zijn dan voor elke dag van de week en die andere van het Kruidvat zijn alleen voor het weekend voor 2 verschillende periodes. ::o Toch?

  • Jan

    Volgens mij klopt dat helemaal.

    Maar dat betekend wel dat je een dagkaart voor 2 personen moet bestellen van 30 euro,je zal maar eens met 3 personen willen reizen dan is het wat onvoordeliger.

    Wel een voordeel bij bestelde kaarten dat je ook door de weeks kan reizen.

    Lekker door het land crossen met zo'n kaart tegen dumprijzen perfect toch?

    Wees er wel snel bij als je kaarten wltl halen want het loopt als een trein.

  • Jorge

    Ben blij dat ik al een kortingskaart heb incl. 7 dagen voor € 2,- per dag.

    B)

  • MariaJ

    Vandaag stond in de Telegraaf een advertentie dat er weer treinkaartjes bij Kruidvat zijn.

    Maar ook OP=OP!

    Bij de klantenservice konden ze mij vertellen waar nog kaartjes bij mij in de buurt verkrijgbaar zijn.

    Maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 0900 578 438 28 (0,10 p/m).