Bioscoopbon van 7,50 voor maar 1 Euro

• Jeancleo

Kreeg al wel deze mail van hun.

Stuur deze e-mail door naar al je vrienden en collega's! Voor elke succesvolle verwijzing krijg je van MyCityDeal 6 euro credits die je kan inwisselen bij de volgende deal. Bij 5 succesvolle verwijzingen kan je twee keer gratis uit eten in jouw MyCityDeal stad.

Dat zou toch geweldig zijn! Ik heb inmiddels zeker 5 succesvolle verwijzingen….dus….ik weet alleen niet welke stad ik op heb gegeven?? Ik hoop dat ik die later kan kiezen/wijzigen (mocht het allemaal al doorgaan).

• Imke

Alle steden zijn nu uitverkocht. Ik keek op mijn profiel en daar stond onder de aanbieding:

Gefeliciteerd! Deal is geaccepteerd, de vouchercode is via een email aan u verzonden.

Heb nog niets ontvangen, dus ik ben benieuwd!

• Jeancleo

Enigszins verwarrend is het wel, maar op de website staat toch echt:

Voorwaarden

* Je ontvangt je Nationale Bioscoopbon per post

* Slechts 1 Nationale Bioscoopbon per persoon

* Minimum leeftijd 18 jaar

* Zolang voorraad strekt

* De Bioscoopbon wordt binnen maximaal 15 werkdagen na afloop van de actie opgestuurd

Dus afwachten wat het wordt, voucher of bon. Zolang het maar komt :).

• martinus

betaald via Paypal. Dus mocht het een oplichter zijn kan ik altijd het geld nog terugvragen.

• martinus

•De Nationale Bioscoopbon is in te leveren bij alle bioscopen en filmtheaters in Nederland die aangesloten zijn bij de NVB

•De Nationale Bioscoopbon is zeven dagen per week geldig

• greetje11

krijg hier geen linkje om te bestellen en toch staat er deal succesvol dus?????

• deborah

Ik heb een meel gestuurd met de vraag hoe het nu verder moet en ik kreeg deze meel

Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt

De e-mail ter bevestiging van je bestelling wordt na afloop van de actie opgestuurd.

Verder zullen we binnen 15 werkdagen na beëindiging van de deal je bioscoopbon opsturen naar het adres dat je opgegeven hebt.

De bonnen die we opsturen zijn de gewone, officiële Nationale Bioscoopbonnen en deze kan je overal bij alle bioscopen, die aangesloten zijn bij de NVB, gebruiken (dat zijn bijna alle bioscopen in Nederland). Je bent dus voor het gebruik niet gehouden aan de steden waar we nu actief zijn!

Alleen in deze openingsaanbieding versturen we dus fysieke bonnen, met onze reguliere Deals sturen we vouchers per email, waarvan de vouchercode recht geeft op de aanbieding.

• Hiddo

Vandaag netjes een bevestiging in mijn mailbox ontvangen dat ik binnen 15 dagen de bon per post opgestuurd krijg. Klinkt wat mij betreft betrouwbaar. Ze hebben overigens ook al leuke acties op de site staan tegenwoordig (tu)

• loes

Ik kreeg een bericht dat mijn bestelling geannuleerd is omdat ik teveel bonnen besteld zou hebben. Het was helemaal niet mogelijk om meerdere bonnen te bestellen en dat heb ik ook helemaal niet gedaan.

Vreemde gang van zaken, goed begin voor een nieuwe site :(

• Lois

Het stond duidelijk in hun regels.

ik heb daar 2 accounts gemaakt.

1 op mijn naam en 1 op mijn man's naam.

Geen probleem dus.

Ik vind de site zo(tu)

L:)IS