Gratis HAK potopener

  • kistje1970

    Tijdelijk kunt u sparen voor handige potopeners bij HAK actieproducten.

    Door deze opener op de rand van de deksel te zetten en hem omhoog te halen tot u een klik hoort, haalt u het vacuüm van de pot en kunt u de deksel met alle gemak losdraaien. Dit werkt op alle potten.

    Bij alle HAK actieproducten (met de rode sticker op de deksel) vindt u unieke codes in het stickerboekje. Elke unieke actiecode is 1 x geldig en u kunt 1 x per huishouden meedoen tot en met uiterlijk 1 september 2010. Maar let op: voor deze actie geldt OP = OP.

  • Lois

    Via Qnippo

    http://www.hak.nl/index.php?nav=qnippo

    Gr, L:)IS

  • Marijke_

    - Deelnemers krijgen bij aankoop van een actieproduct HAK een unieke code die na het registreren van deze codes via de actiesite 1 spaarpunten oplevert.

    - Indien er 3 punten gespaard zijn kan de deelnemer een potopener bestellen (OP=OP).

  • jolanda

    Deze opener kregen degene van het HAK-panel vorig jaar als presentje van hak en moesten destijds ook gelijk een vragenlijst invullen of ze nog wel bij het Hak-panel wilde blijven.

    Zijn erg handige openers.

    Maar kan er nog wel eentje bijgebruiken….

    Dus ga maar codes sparen!

    Thanks voor de tip.

  • hera34

    HP 0564616382

    HP 0432757467

    HP 0112144261

  • ekmaat

    Hera

    Bedankt voor de codes

  • Summy

    Beetje vreemd meld zich nieuw aan en meteen geeft die 3 codes, en Ekmaat doen de codes het ;)

  • Jan

    reken maar eenmalig.

    Gr jan

  • anja38

    Ik heb de codes ingevuld maar ze worden niet geaccepteerd. Dat gaat dus niet lukken, denk ik.

  • Summy

    Nee ze zijn eenmalig zou mooi zijn iedereen dezelfde code invullen niemand die hak koopt ;)

    Ik verwacht ook dat de codes al gebruikt waren voor het plaatsen gisteren.