Beetje ot maar ik ben op zoek naar leuke prijzen voor de voetbalpool, bv een weekend wenen (=bos uien)…. dat soort dingen. Wie kan mij helpen aan meer leuke grappige kado's
Ik heb er eens over nagedacht, vond het wel grappig. Misschien heb je hier wat aan.
De winnaar van deze prijs:
* wint een heerlijk relax weekend. Waarbij je leert om van de rust en stilte te genieten (paar oordopjes).
* mag zich een hele dag lang in de huid van Johan Cruijff wanen (oud t-shirt met nr: 14 op de rug/voetbalshirt nog beter).
* wint een heerlijk weekend waarbij hij of zij volledig tot in de puntjes wordt verwent (pamper en pak watten). Gepamperd-in de watten leggen.
* krijgt Carte blanche in restaurant….naam van restaurant bij je in de buurt (menukaart van dat restaurant maar volledig wit/blanco van binnen)
Troostprijs:
* wint een koekje……..van eigen deeg.
Ja, hier heeft een tijdje geleden een actie gestaan, met de tekst Gratis Bellen. (Geplaatst door Marijke?) Bleek het te gaan om een grap. Je kon zo vaak je maar wilde op een bel drukken. (Bellen). Vond die actie TOP.
Geef iemand een (fiets)bel en een bonnetje voor bv. half uur gratis bellen. Buiten te gebruiken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?