NS Dagkaart met 70% korting bij Albert Heijn

  • Marijke_

    Een hele dag onbeperkt treinreizen in Nederland voor € 13.50.

    Ga snel naar uw Albert Heijn-winkel. U betaalt dan geen € 45.40 maar slechts € 13.50 voor een Dagkaart.

    Met een Dagkaart reist u 1 dag onbeperkt met de trein van o.a. NS door heel Nederland.

    Er is slechts een beperkt aantal Dagkaarten beschikbaar, dus wees er snel bij!

    De dagkaart is te gebruiken in de 2e klas van 9 augustus t/m 8 oktober 2010, reizen is toegestaan op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, op zaterdag en zondag de gehele dag.

    Activeer uw Dagkaart.

    De code op de kassabon van Albert Heijn is geen geldig vervoersbewijs. Om uw Dagkaart te printen is het noodzakelijk dat u hier hier de code van uw kassabon activeert. Volg de instructies, kies de dag waarop uw wilt gaan reizen en print de Dagkaart zelf uit.

    Actievoorwaarden:

    Dagkaart: 1 dag vrij treinreizen voor 1 persoon in 2e klas door heel Nederland.

    Verkoopperiode: 9 augustus t/m 22 augustus 2010.

    U kunt de code verzilveren van 9 augustus t/m 8 oktober 2010.

    Er kan met de dagkaart gereisd worden op zaterdag en zondag de gehele dag en van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur van 9 augustus t/m 8 oktober.

    Het product is niet te verkrijgen bij AH ToGo-winkels en de AH webwinkel.

    Uw kassabon met code is geen geldige dagkaart.

    U kunt gebruik maken van deze speciale Albert Heijn aanbieding zolang de voorraad strekt.

    U kunt maximaal 20 codes tegelijk aanschaffen.

    De dagkaart is geldig in alle NS-treinen en in treinen van Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia.

    Niet geldig in Thalys en alleen geldig met toeslag in ICE en Fyra.

    De regeling “Geld terug bij vertraging” is van toepassing op deze dagkaart.

    Bij deze actie koopt u een unieke code die u via www.ah.nl/ns moet verzilveren. Na verzilvering moet u zelf de dagkaart uitprinten als e-ticket.

    De uitgeprinte dagkaart is persoonlijk en niet overdraagbaar. Bij controle moet een geldig identiteitsdocument met foto worden getoond: paspoort, identiteitsbewijs, rijbewijs.

    De dagkaart is alleen geldig als hij is afgedrukt - in kleur- of in zwart-wit- op blanco A4 papier, in portretformaat (vertikaal) zonder aanpassing van de printgrootte, op een laser- of inktjetprinter. Hij kan in geen geval worden aangeboden op een andere drager (elektronisch, scherm enz.).

    Een goede afdrukkwaliteit is noodzakelijk. Dagkaarten die slecht zijn afgedrukt, die beschadigd, onleesbaar of slechts gedeeltelijk zichtbaar zijn, worden geweigerd en als ongeldig beschouwd.

    Op uw dagkaart zijn de volgende voorwaarden van toepassing: de Algemene Voorwaarden van NS Reizigers (AVR-NS), Product Voorwaarden Enkele Reis, Retour en Dagkaarten (PVR-NS) en de E-ticket voorwaarden (EVR-NS) welke zijn te vinden op www.ns.nl.

    Albert Heijn behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of te beëindigen.

    Het is verboden om dagkaarten aan derden door te verkopen of deze in te zetten voor commerciële doeleinden.

    Bij verlies of misbruik van de kassabon met code of de dagkaart kan er geen aanspraak op vergoeding worden gemaakt.

    Het is niet mogelijk om de aangeschafte code of dagkaart te ruilen of te annuleren.

    Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties bij Albert Heijn.

    Airmiles zijn niet inwisselbaar.

    Eenmaal verzilverde dagkaarten zijn NIET meer te wijzigen. Wij adviseren u daarom uw 13 cijferige AH - code de dag voor vertrek pas te activeren en de dagkaart uit te printen.

    ► www.ah.nl/ns ◄

  • miekel

    Leuke tip Marijke!

    Jammer dat de aanbiedingen uit het Spoordeelboekje niet geldig zijn i.c.m. deze actie.

  • Summy

    Is dat zo, ik begreep gisteren dat een poster icm de blokkerkaartjes een gratis meereiskaartje heeft gebruikt.

  • miekel

    Staat in de “kleine lettertjes”op de laatste pagina:

    Voorwaarden:

    - geldig van 1 t/m 31 augustus 2010;

    - alleen geldig in NS treinen, dus niet bij Arriva, Syntus, Veolia en Connexxion;

    - de aanbiedingen mogen niet in combinatie met elkaar gebruikt worden; dus max. 1 per persoon;

    - de aanbiedingen zijn niet geldig in combinatie met Blokker, Albert Heijn of Zomertoer;

    - mocht de klant geen bonnenboekje thuis ontvangen hebben dan kan men deze eenmalig aanvragen

    bij ns.nl/spoordeelweken (zolang de voorraad strekt);

    - geen restitutie mogelijk;

    - geen geld terug bij vertraging (de klant heeft de kaartjes immers gratis verkregen);

    - voor Fyra en ICE geldt een toeslag;

    - niet geldig in de Thalys.

  • miekel

    Sorry Marijke, jij had de voorwaarden er al op gezet. Niet goed gekeken(td)

  • zonnetje24

    nou ik ga morgen direct ff heen

    ik ga namelijk begin oktober reizen met de trein en dit is veel goedkoper

    bedankt voor de tip

  • girlydutch

    geldig t/m 31 augustus !!!!!!

    dus dat gaat denk ik niet lukken met dit kaartje!!

  • Marijke_

    De dagkaart is geldig t/m 8 oktober!

    Wel een beetje opletten girlydutch! ;)

  • saakje

    Tja… ik zit hier met een kassabon van AH, en probeer de code in te voeren.

    alleen…die bestaat uit 10 cijfers, en nu krijg ik steeds de melding dat dit niet klopt…code bestaat uit meer cijfers.

    verder kan ik nergens een code ontdekken op dat pokkebonnetje…heb ik weer….

    meer mensen die zoiets treft????:S

  • axel

    Dab ga je toch even naar de service-balie van AH, ik neem aan dat die je wel kunnen (moeten!) helpen.:)