NS Dagkaart met 70% korting bij Albert Heijn

  • saakje

    jeetje starlight89,wat een naar verhaal…

    hoop het beste voor je…wat een gedoe zeg…zal straks zelf (voor de eerste keer) een poging wagen de code te verzilveren…

  • eliina

    Dit heb ik dus ook gehad, net voordat ik de trein wilde halen. Hij gaf bij mij ook aan dat ik moest betalen. Ik bellen met de klantenservice snapten ze er niks van, ik moest toch echt niets invullen. Toen heb ik op de vorige button gedrukt en toen de volgende button en toen stond er opeens een andere actiecode bij couponcode. Nu hoefde ik alleen de reisdag in te vullen en mijn gegevens. Vandaag dus voor 13,50 naar Hilversum gereisd.Gewoon even uitproberen dus en hopen dat ze het snel oplossen!

  • zonnetje24

    kun je met uitgeprint papier zo de trein in ?

    of moet ik die nog omwisselen voor iets?

  • trudy.2@live.nl

    Ik ga vrijdag weg naar de waddeneilanden maar weet niet wanner ik terug kom nu kan ik volgens alleen mij op datum uitprinten.

    of kan dit ook op een ns station wat hierboven uit begrijp.

  • eliina

    Nee dit kan niet, je moet het van tevoren invoeren. Misschien het hotel lief aankijken zodat je wat mag printen? Heb ik ook wel eens gedaan met een bon van de efteling ofzo. Daarnaast kun je ook even naar een copyshop gaan.

  • eliina

    Het uitgeprinte formulier is wel duidelijk een kaartje. Het is een A4 die je in vieren kunt vouwen. Op één staat een barcode, op één staat een kortingsbon voor de AH to go, en op één staan de voorwaarden en het laatste is het kaartje waar duidelijk de datum en je naam op staat. Succes.

  • spooky1965

    wel lullig, ik heb een paar weken geleden bij blokker een dagkaart voor 2 personen voor 30 euro gekocht. Deze zijn geldig t/m 9 september, en nu wil ik met een vriendin gaan en moet ik die vriendin 15 euro vragen (de helft van de dagkaart), terwijl ze die bij AH voor 13,50 kan kopen. Echt stom, 2 akties tegelijkertijd….Graag uw mening hierover….

  • MariaJ

    Vandaag, zondag 22 augustus, laatste dag om deze dagkaart te kopen. (Klopt niet meer: actie loopt langer door. Zie aanvulling hieronder)

    Aanvulling maandag 23 augustus:

    Bij onze AH kon je vandaag, maandag 23 augustus, nog gewoon treinkaartjes kopen van de NS-actie.

    Volgens een medewerkster heeft AH-Nederland er een aantal ingekocht en zijn deze nog niet op.

    Dus de actie loopt door tot ze op zijn.

  • Annemie

    Geweldige actie,we hebben de kaartjes al gehaald voor onze jaarlijkse vriendinnendag.

  • aktie

    spooky1965 Schreef:

    ——————————————————-

    > wel lullig, ik heb een paar weken geleden bij

    > blokker een dagkaart voor 2 personen voor 30 euro

    > gekocht. Deze zijn geldig t/m 9 september, en nu

    > wil ik met een vriendin gaan en moet ik die

    > vriendin 15 euro vragen (de helft van de

    > dagkaart), terwijl ze die bij AH voor 13,50 kan

    > kopen. Echt stom, 2 akties tegelijkertijd….Graag

    > uw mening hierover….

    Als je er zo mee zit gewoon 13,50 vragen en die 1,50 kom je toch wel weer overheen?