1000 gratis sms bij Vodafone prepaid

  • jellie37

    Sms: 1000 gratis sms

    naar 4000

    En voila: sms je duimen blauw;-)

  • Studente87

    Helaas alleen een abbonement hier, die ik eigenlijk allang om had moeten zetten in een prepaid aangezien ik er niet mee bel maar alleen op gebeld wordt.

  • marja 62

    Activeer je hiermee niet gewoon Vodafone Blox sms en betaal je daar niet gewoon €10 per maand voor?

    Graag wat meer informatie: website,nieuwbrief???

  • didaatje

    Ik kan er op de site van vodafone ook niets van vinden. En inderdaad alleen vodafone blox sms voor 10 per maand.

    Het zou wel een hele leuke aktie zijn, heb je een link of meer info?

  • joepie

    ja, je kunt niet in het wildeweg activeren. Dat is net zo stom als op deze site in het wildeweg een product proberen aan te vragen of codes neer zettenX(

  • jellie37

    Mijn dochter kwam hier mee thuis. Ze heeft het ge acctiveerd.

    Vodafone info:

    Gratis SMS Blox is aangesloten. Bedankt voor je aanmelding

    Bij de mijne (ik heb abbonement) kreeg ik het volgende antwoord:

    Op uw huidege tarief kunt u deze Vodafone Blox niet aansluiten.Bel 1200 en vraag naar een adviseur.

    Ik heb meteen een kennis getipt en die deed dit altijd! Scheelde haar veel geld.

    Fijn dat ik dit nu ook weet?!

  • niArbAuqA

    Toch maar even geprobeerd met mijn abonnement en kreeg terug:

    Op uw huidige tarief kunt u deze Vodafone BloX niet aansuiten. Bel 1200 en vraag naar een adviseur.

    Jammer.

  • Hiddo

    Misschien dat het wel een tijdelijke gratis actie is, maar ik kan er niet veel over vinden op internet.

    Ik zie wel op de website dat Vodafone Zorgeloos SMS 10 euro per maand kost voor 1000 smsjes, maar daarvoor moet je 'zorgeloos sms aan' smsen naar ‘4000’. Dus wel blijkbaar iets anders.

    Op het forum van Marokko.nl staat wel een hele discussie over deze smsjes:

    http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-3484707.html

    Daar staat ook

    Made-Marokko

    Als je internet op je mobiel wilt dan moet je dit smse;

    twee mb

    naar;

    4000

    Voor de mensen met Vodafone: veel leesplezier en laat maar weten als het gratis sms en internet gelukt is B)

  • Hiddo

    Op het forum van Marokko.nl wat ik net gepost heb, zag ik staan dat je én minimaal iets van beltegoed op je kaartje hebt moeten staan én niet eerder Zorgeloos SMS geactiveerd moet hebben. Is dit misschien het geval?

  • evaatje

    heb ook vodafone prepaid en heb t net geprobeerd en klopt dus echt !!

    heb nu 1000 gratis sms-jes voor nop geldig tot 5/11/2010 (tu) Bedankt dus voor de tip !!

    Als je op mobiel *104# tikt kan je zien hoeveel sms je nog hebt tot wanneer.

    Komt omdat er by Vodafone een storing is geweest in de Zorgeloos SMS Blox, die kost normaal 10 euro per maand, maar door een storing schijnt die SMS blox eerder te zijn opgehouden dan de maand om was en als goedmaker daarvan kan je dus 1000 gratis sms aanvragen.

    Maar deze goedmaker werkt dus onbedoeld ook als je nog helemaal nooit sms Blox hebt geactiveerd!!

    Normaal gesproken is het dus deze dienst: vodafone sms blox

    maar met het speciale sms-je nu dus 1000 gratis sms voor 1 maand !!

    SMS BloX vervalt automatisch na 30 dagen; je hoeft je niet af te melden voor deze sms-bundel

    hier staat er ook wat over