KFC friends card kortingskaart aanvragen

  • joepie

    Het was een persoonlijke link met mijn e-mail adres al ingevuld.

    Heb de link aangepast en hoop dat ie zo ook werkt.

    Speciaal voor alle KFC friends hebben wij ook dit jaar de KFC friends card. Hiermee krijg je korting op onze maaltijden. Meld je aan voor de kortingskaart op onze website en je krijgt hem zo snel mogelijk thuisgestuurd. Zo profiteer je altijd van heel veel voordeel!

    Degene die de friends card vorig jaar hebben aangevraagd, krijgen de kaart

    dit jaar automatisch thuisgestuurd.

    http://kfc.divide.nl/friendscard.asp?em=

  • Keet

    Bedankt hoor Joepie. Ik heb me aangemeld. De link werkt prima.

    Na het aanmelden kreeg ik het volgende berichtje te zien: Laat je vrienden ook profiteren van de KFC friends card. Stuur de nieuwsbrief door zodat zij zich ook kunnen aanmelden. Zo eet je samen met heel veel korting!

  • esmee55

    en bij mij is het ook gelukt. bedankt hoor

  • dinges

    Check! (tu)

  • Sandra70

    kortingskaart ontvangen..gaat in de portemonee..er zat ook een leuk zwart keycord bij..

  • Janine

    ik heb hem ook binnen. (tu)

  • E

    Kaart ontvangen, lekker joh.

  • JW

    Ik had de kortingskaart vorig jaar ook, heb echter dit jaar geen kaart ontvangen. De link werkt ook niet

  • JW

  • loka

    Was Ärzte empfehlen, empfehlen wir hier, antabuse 500mg preis  zu kaufen. Zum Beispiel berate ich ausschließlich auf der Grundlage meiner eigenen Erfahrung, und wenn mir ein Arzt ein solches Mittel vorschreibt, sage ich es nur denen, die noch nicht bestanden haben, aber bereits verwirrt sind. Aber natürlich ist es immer ratsam, sich zu beraten