Kruidvat: Elke dag extra voordeel met Jouw extravoordeelkaart

  • anathema1976

    van die dure creme had ik dus ook

  • eliina

    Toen ik niet had ik gelogd kreeg ik een of andere deo? shampoo? grijs in ieder geval. Toen ik ingelogd had kreeg ik ook de 1 minuut winkelen! Super bedankt! Nu nog winnen haha!

  • MoekeL

    Misschien krijgen jullie 'm een van de komende dagen? De actie loopt tot ergens begin nov. Heb de actievoorwaarden niet paraat. Er wordt in elk geval tweemaal een minuut gratis winkelen weggegeven voor deelnemers aan het voordeelprogramma.

  • MoekeL

    Via de Facebookpagina kun je door fan te worden ook 1 minuut gratis winkelen winnen, er staat een filmpje op van iemand die dit al heeft gewonnen. Grappig hoor!

    FB pagina Kruidvat

  • foxy13

    Bij het Youtube filmpje stond commentaar van blijkbaar de tweede winnares, deze hoofdprijs valt dus niet meer te winnen

  • MoekeL

    Vandaag weer een “Maak kans…” actie: In de nieuwe goudkleurige Elixir collectie brengt Max Factor verzorging en make-up trends samen in een nieuwe lipstick, lipliner en foundation. Vul Jouw gegevens in en maak automatisch kans op één van de Max Factor Elixir make-up sets, t.w.v. €37,47!

    Doe maar geen link, want het is kennelijk niet voor iedereen.

  • greetje11

    Iemand al de diadermine gewonnen??? van een aantal weken geleden!

  • MoekeL

    Zojuist gespot op Facebook: 1 minuut gratis winkelen bij Kruidvat nu 2 weken verlengd! Maak net zoals Diana en Kitty kans op 1 minuut gratis winkelen! Ben jij al fan van Kruidvat? Zo nee wordt dan snel fan en maak dan elke week kans! Zo ja: vertel het ook aan je vrienden!

  • melissa

    vandaag Dove met 50% korting

  • ghislaine

    ik kreeg lego:( hier doen ze er niks mee