Gratis 1 maand deelname vriendenloterij / stopt vanzelf

  • hburg76

    Hier ook 4 kaartjes voor Dutch Valley Festival gewonnen, twv 220 euro. De kaartjes kwamen vanmorgen met de post. Ik ben er erg blij mee, des te meer omdat ik gratis meespeel. Om zulke extra prijzen te kunnen winnen moet je je trouwens wel registreren op de website en onder Ledenvoordeel de acties activeren.

    X(

  • Marry

    Ik kreeg de kaartjes over de post. Met een brief erbij dat ik die gewonnen had….

    En ik speel toch echt alleen deze gratis maand mee

  • Juanita

    Vreemd, want nu is dus pas de trekking van juli geweest.

    De trekking is maar 1x per maand!

    Misschien was het een extra postcodeprijs ofzo?

    Of je hebt toch lang geleden per ongeluk een lot gekocht?

    Deze loten kon je een week of twee geleden activeren en zouden alleen voor augustus gelden.

    Als je op de site kijkt zie je ook alleen de prijzen voor juli of de prijzen voor augustus etc. en de trekking voor augustus is pas 5 sept.

    Mag je ook prijzen uitdelen? Zo ja, dan is het vriendenloterij en anders postcodeloterij.

  • hburg76

    De volgende brief zat bij de kaartjes:

    Datum: 05 augustus 2011

    Onderwerp: Van harte gefeliciteerd met uw prijs in de VriendenLoterij!

    Geachte heer of mevrouw …

    Van harte gefeliciteerd! Onlangs heeft u meegedaan aan de ledenvoordeelactie van de VriendenLoterij. U heeft hiermee een leuke prijs gewonnen, namelijk vier toegangskaarten voor het festival Dutch Valley op 13 augustus 2011.

    Dutch Valley

    …… info over Dutch Valley …….

    Wij wensen u veel plezier met uw prijs en hopen dat u nog veel meer leuke prijzen zult winnen. Mede namens de goede doelen bedankt voor het meespelen in de VriendenLoterij!

    Met vriendelijke groet,

    ………

    ………

  • Juanita

    Apart, maar wel leuk. ;)

    Gefeliciteerd! En veel plezier.

    Als je je nu registreert op de site, dan kan je op je pagina zien of je ook uit mag delen.

    Maar ik denk het niet bij deze actie.

    Bedenk me trouwens dat ik vorige maand kaartjes won van Zodiac zoos en toen had ik bonnetjes met een code bij de brief zitten, die ik uit kon delen. Dus dan zouden jullie dat nu ook wel erbij hebben gehad, als dat zo was.

  • Lois

    Volg de VriendenLoterij op Twitter en maak kans op Dutch Valley VIP kaarten voor jou en 3 vrienden en een meet&greet met Jan Smit!

    Onder al onze twitter volgers verloten we tweemaal de mogelijkheid om, samen met 3 vrienden, als VIP het Dutch Valley festival op zaterdag 13 augustus 2011 te bezoeken. Daarnaast hebben de 2 winnaars en hun 3 vrienden een ontmoeting met Jan Smit!

    Let op: Om deel te nemen moet je 18 jaar of ouder zijn en akkoord zijn met de actievoorwaarden. Deze actie loopt t/m 10 augustus. Donderdag 11 augustus maken we de winnaars via het Twitterkanaal van de VriendenLoterij bekend!

  • maverick3913

    Iemand prijs met de vriendenloterij?

  • miekel

    Zou de trekking al geweest zijn dan? Ik ging ervan uit dat we in augustus zouden meespelen. In de trekking van juli had ik niks:(

  • Studente87

    Is ook voor augustus zover ik weet. Trekking ina september.

  • Marion39

    Elke zondag is er een trekking op bingogetallen en 1 keer in de maand op lotnummer ( dit kan je 06 nummer zijn)

    Als je je 06 hebt doorgegeven krijg je automatisch een sms je als je iets gewonnen hebt.