Ik was er ook bij! Super blij met de goodiebag! Het leukste vond ik Etos multi vitamine ( 120 tabletten)! Maar ik had wat minder samples in de tas. Maar dat mag niet uit.
Hier de 3 minute Aussie voor long hair
Multivitaminen 60 tabletten geen 120
Twix ipv mentos
en aquafresh normale verpakking ipv sensodyne mini
geen nagellak
geen Andrelon 1 minuut masker
MaxFactor Ageless Elixer 2 monsters
Voor de rest hetzelfde.
Ik kon niets vinden en heb een cadeaukaart voor 15 euro gekocht zodat ik later nog kan profiteren van aanbiedingen.
(hoeft niet in 1 keer besteed te worden)
Het mocht eigenlijk niet, zei de verkoopster.
normale verpakking:
ja > Andrelon shampoo Glans (300ml)
ja > Etos multi vitamine ( 120 tabletten)
wel >Aussie 3 minute miracle Frizz Remedy in plaats van > Aussie 3 minutes miracle colour (250 ml )
ja > Ricola snoepjes
nee > Mentos Fruity Fresh 3
ja > Glycerona hand & nail
nee > Rimmel nagellak rood
wel >etos summer box met 2 lipglossen
Mini's:
ja > Nivea invisible deo (35 ml)
ja > Nivea free time douche creme (50 ml)
ja > Dove body wash (55 ml)
ja > Dove beauty finish deo (35 ml)
ja > Dove conditioner (50 ml)
nee > Andrelon 1 minuut masker (50 ml)
ja > Sensodyne tandpasta (20 ml)
ja > LÓreal men expert (10 ml)
ja > Zenner stay in banndje
Samples:
ja > Max factor
nee > L'oreal youth code
ja > Nivea aftersun
wel >Guess I'm yours 1.5 ml
en het blad Mooi van etos
In de folder stond dat het een goodiebag vol met beauty-producten t.w.v. 30 Euro zou zijn, ik had daarom (veel) kortingsbonnen verwacht, maar die zatten er helemaal niet in.
Beetje jammer dat de gangbare maten etos luiers hier redelijk op waren en ook de gta Wilkinson producten waren niet met label.
Ik heb in grote lijnen ook hetzelfde in de goodiebag aangetroffen, maar kreeg er het tijdschrift Red ook zonder bezwaar bij. Dit overigens wel door ernaar te vragen. In het tijdschrift zit een code waarmee je een tweede nummer gratis kunt ontvangen. Volgens mij was het niet helemaal de bedoeling dat het “mini abonnement” bij de goodiebag werd meegegeven, maar ik ben er alvast erg blij mee. Ik heb de Schwarzkopf Vital Colour gehaald en de Demake-up wattenschijfjes die in de aanbieding waren, al met al een hele leuke deal (tu) bedankt nog voor de tip Marjon!
Effectieve haarverzorging is verkrijgbaar via keratine. Je kunt hier een verscheidenheid aan keratineproducten vinden die je haar versterken, herstellen en de conditie ervan verbeteren. Je kunt een persoonlijke haarverzorgingsroutine ontwikkelen met behulp van keratine-europa.com om de natuurlijke schoonheid, glans en gezondheid van je haar te behouden.
Goededag dames en heren, de echte mensen kennen mij van jaren lang verkopen op het web, altijd beste service top kwaliteit en de beste prijzen gehanteerd. Altijd eerlijk gehandeld, ik doe bezorgden tot aan je deur of evt verzenden. (Afhalen ook mogelijk). Kleine/grote hoeveelheden. Wat er niet op de lijst staat kan ook geregeld worden. Heb letterlijk connecties voor alles dus nee heb je ja kan je krijgen!
MAIL: alexCdealer@outlook.com
MAiL: alexCdealer@outlook.com
Actief door heel Nederland&Belgie
Binnen 5 minuten reactie!
SOS: colo
1gr 60
2gr 120
5gr 250
10gr 400
SOS: peruaanse
1gr 70
2gr 140
5gr 300
10gr 500
Crystal meth:
1gr 60
5gr 200
10gr 350
Speed pasta:
10gr 70
50gr 220
100gr 350
Xtc: 220mg
10st 50
50st 150
100st 250
Mdma: champagne
1gr 20
50gr 300
100gr 500
Ketamine: naald
1gr 30
10gr 150
50gr 650
3mmc:
1gr 30
10gr 150
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?