H&M.com 50% korting op 1 artikel

  • gravinnetje

    Ja, dat is mogelijk! Ik doe dat iedere keer als ik iets bestel.

  • SandertJ

    Superbedankt voor beide codes!

    Heb zojuist schoenen besteld die ik al een hele tijd wilde!

  • foxy13

    Klopt het dat H&M niet is aangesloten bij zgn. cashback websites?

    Kan de winkel op geen enkele mij bekende site terugvinden, dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk :D

  • john43

    goededag allen,

    Ik heb eens op internet gegoogeld en zie in verschillende forums dat de kortingscodes toch persoonlijk zijn.

    Hou uw bestelling via uw account in de gaten.

    Ze annuleren de bestelling of je krijgt een rekening met het volledige bedrag als je via acceptgiro betaald.

    Persoonlijk zeg ik dat H en M de zaakjes dan niet goed op orde hebben met hun computer.

    Een goed computersysteem kan de codes echt persoonlijk maken en dat ze maar een keer te gebuiken zijn.

    Maak je pas een account aan en je wilt een code gebruiken die niet voor jou bestemd was dan kan de computer dit toch ook traceren!

    We leven immers in 2011 en niet in beginperiode van de computer.

    Ik zou zeggen google eens op kortingscodes H en M illegaal.

  • john43

    Even een aanvulling.

    Er is eens een topic geweest over een Tv voor weinig geld via een internetshop.

    Voor deze belachelijk lage prijs was de shop niet verplicht om te leveren omdat de verkoopprijs niet aannemelijk was (echt te laag).

    In het geval van H en M kan je als consument aannemen dat als je de bestelling ingevoerd krijgt in hun systeem dat je daar ook recht op hebt.

    Het is immers een aannemelijk aanbod van H en M, bijvoorbeeld om klanten te werven.

    Het systeem van H en M met de kortingscodes loopt al jaren zo, als ik het zo op de forums lees.

    Al jaren de tijd gehad dus om hun systeem aan te passen.

  • moontjemoon

    Heb nog nooit problemen gehad met de kortingscodes van H&M..

  • jantje

    klopt het dat het niet op sale geldt?

  • Machteld

    Ik heb ook nog nooit problemen gehad met codes van H&M en bestel regelmatig wat online bij ze mét 2 codes.

    Ik krijg er vaak trouwens nog een gratis trui of broek bij ook!!! hahaaha!!

    Ik heb 2 x gehad, dat er een zwarte kinderlegging en meisjestrui bij mijn bestelling zat, hij stond ook niet vermeld op de rekening.

    Wij hebben 2 zoontjes, dus helaas hadden wij niets aan de meisjestrui, de legging gebruik ik wel eens als pyamabroek voor mijn zoon.

  • ghislaine

    Deze aanbieding geldt alleen op nieuwe bestellingen bij hm.com.

    De aanbieding geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen of kortingen

    en niet voor afgeprijsde artikelen of artikelen met actieprijzen.Deze aanbieding geldt niet in de winkels. :) mooie aktie hoor heb net bij scapino besteld en nu een broek voor manlief en een jurk voor dochterlief:) dank je wel voor de tip ik kreeg hem ook maar dan in me spam binnen:(

  • Studente87

    Hier is nog 25% korting op producten die al in de sale zijn: 9514 (korting op 1 product, pakt automatisch de duurste)

    Eergisteren deed de code het nog.