sale bij h&m

• bespaarmama

Code 0241 = 25% korting op duurste artikel geldt ook nog steeds!

Ik heb de codes 1304 (5,- korting) en 0241 gebruikt, was goedkoper dan 10% korting op alles aangezien ik maar 1 artikel hoefde te bestellen.

Dus even uitproberen wat voor jou het voordeligste is!

• deysi

0428 voor gratis bezorging en 10% korting op je bestelling is geldig t/m 3 maart

1304 voor 5,- korting

kortingen kunnen samen en scheelt een heleboel!

• Lois

Met de code 0406 10% korting.

Geldig tot 14 April 2013.

Minimale bestelwaarde is 7 euro en niet op afgeprijsde artikelen.

Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen en geld niet voor onze designer collectie

• hcb

Online actie bij H&M: Geen verzendkosten t/m 28 juli 2013 met code 0549. Werkte bij mij ook op sale.

• hcb

Online actie bij H&M: 10% korting op de hele collectie met code 0571 t/m 27.08.2013.

• gravinnetje

Bedankt!

Ik heb mijn bericht aangepast, code 1304 werkt ook nog! Je kunt twee kortingscodes per bestelling gebruiken.

• Feetje

Bij mij werkte alleen de code 1304, dus kon er geen twee invoeren. maar €5,- korting is ook al mooi dus bedankt!!

• gravinnetje

Feetje, ik had een typfoutje gemaakt in de code van 10% (nu aangepast), sorry!

Net even geprobeerd en de code 0571 en 1304 kun je samen gebruiken. Misschien kun je de bestelling bij mijn h&m nog annuleren en opnieuw de bestelling plaatsen?

• Feetje

bedankt voor het doorgeven gravinnetje, ga ik nog even proberen!

• Machteld

Om je welkom te heten, geven we je 25% korting* op een artikel naar keuze op hm.com. Voer de promotiecode 0560 in bij het afrekenen nadat je je bestelling hebt geplaatst. Begin meteen met shoppen, de aanbieding is geldig tot 05-01-2014.

Code 1304 (5,- euro korting) doet het eigenlijk altijd. Die voer ik al jaaaaren in en deze doet het altijd!